Gå til innhold

Mitsubishi Colt 1.3 :P


axelh

Anbefalte innlegg

Boltsirkel

4X100

Innpress

35

 

Takker:D Men hva er innpress?:P

 

De setene ble jo råbra for f*! :D

 

Men jeg tror kansje at jeg ville revurdert å kappe av den slepekødden, og heller prøve å mekke en luke i støtfangeren? Men, visstnok litt seint nå da ^^

 

Takk skal du ha:D

 

Litt sent ja:P Men det er en annen sånn krok ting på midten som kan brukes:)

 

Axel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I praksis hvor langt felgen stikker ut, og hvor mye kant man har. Innpresset angir hvor felgens senter er festet, og tallet er avstanden målt i millimeter fra senterlinjen. Jo lavere tall, jo lengre innover mot midten av felgen er senter og jo lengre ut stikker altså felgene. ET5 vil altså stikke lengre ut og ha større kant enn ET25. Lav ET (innpress) brukes ofte for å gå klar av bremser og understell, samt få litt tøffere utseende (alltid tøft når dekket går såvidt utenfor skjermkant). Positivt ET er tall over 0, negativt kan du jo gjette selv ;)

 

Kan se noen skisser her.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg kunne oppdatere litt om anlegg:)

 

Var anlegg i bilen da jeg kjøpte den, men jeg dro alt ut og tenkte ikke på å kanskje merke hva som skulle hvor så nå sliter jeg litt:P

 

Har følgende utstyr:

 

Sony Xplod høyttalere

JBL Px600.2 forsterker

Gas Alpha 4X forsterker

Alpine MRP-F242 forsterker

JVC KD-G611 cd-spiller

Bound by sound 1.2 farad kondensator

2 Boss BL128DVC basser

 

Her er litt bilder av det:) Har et par poser med kabler som dere ser:P

DSC00660.jpg

DSC00661.jpg

DSC00662.jpg

DSC00663.jpg

DSC00664.jpg

 

Noen som vet om noen gode guider så jeg kan skjønne meg litt på anlegg og sånn?:P

 

Axel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo bare gøre deg fram da :) de store som er rød og svart går til forsterkeren så har du en remote. som er liten men bare en.(den sitter ofte sammen med audio kabelen) resten er høytaler ledninger og de kan du høre deg fram på lavt volum hvem som er hvem...

regner med at du vet hva audiokabeler er.. og kondensatoren skal i paralell med forsterkeren

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi holder på å bygge kjøkken og jeg står for masse av monteringen så da blir det lite jobbing på bilen:( Men nå er kjøkkenet snart ferdig og satser på litt jobbing nå i påsken:D

 

Fikk en del plater til basskasse av de vi kjøpte kjøkken av:D Skal prøve å få målt opp og begynne med litt bygging innen noen dager:D

 

DSC00774.jpg

 

Axel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke så altfor lenge til bilen må eu godkjennes så jeg tenkte å få ferdig viktige ting først nå...

 

Fant ut hvor det lekker vann inn på høyre siden foran:S

 

Ser ut som at ytterste listen ikke er tett og jeg klarer faktisk å se rett ned innerst i døren:S Noen anelse om hvordan jeg kan fikse det? Er helt blank her og vil ikke at det skal regne inn i bilen liksom... Litt mye regn og så havner det inne i døren og så renner det videre inn under setet hvis det er mye:(

 

DSC00786.jpg

 

Trenger desperat hjelp!

 

Axel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår