Gå til innhold

Detailers Club Norway (Forumet er nå åpnet)

Ranger emnet


Dennis87

Anbefalte innlegg

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok, noen må ha hovedansvaret her? Ikke en som nødvendigvis skal sitte døgnet rundt og jobbe med layout, forum osv, men en som kan delegere arbeidet. Skal vi lage en komitè, slik at vi kommer i gang. Er ikke alle her som har kontakt med hverandre heller, uten om på BF. Vi trenger vel 5 stk i en slik komitè.

 

Noen av disse bør ha kjennskap til Joomla, SMF ++ slik at de kan sette opp en side. Jeg kan godt delegere her altså! :D

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt ta på meg ansvaret. men klubben trenger ett styre.

Så vi skulle fått til et møte, med de som har lyst til å være med å drive klubben.

kan jo sikkert ha møte på messenger eller lignede hehe..

 

Jeg har startet på nettsiden, og ringte Brønnøysundregistrene i dag for å få klarhet i div små ting.

 

så har kommet i gang:)

 

når det kommer til domene tenker jeg at klubben kommer sikkert til å hete Detailers Club Norway hvis det høres greit ut?

men blir litt langt domene navn?

Så "detailersclub.no" synes jeg hadde vært greit, for da har vi klubb navnet + .no på slutten som viser at det er norge hehe..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenkte samme tankegang med .no på slutten, trenger ikke og ha norway der og.. kan eller stå i banner på siden. Blir tøft detta :) kjempe intenativ dennis! skulle gjerne rivd med noen kr visst du trenger men fikk nettop toll på autogeek varer :( men har ivertfall veldig lyst til å være med på dette..

MTech2Sterlingsilber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15.000kr gjelder det bare AutoGeek? Har sett andre som selger med minimum kvantum for at det skal gjelde som grupperabatt.

 

Hvis noen hadde hatt lyst til å stå som hoved "innkjøper" så kunne man ha tatt en megabestilling fra alle på en forum-tråd, bestilt fra USA for så å fordele dette igjen når det kommer til Norge. (Er jo utrolig mye som går på tillit her da, men har jo fungert andre plasser, hvis vi ser bort fra den Plasma-TV skandalen vi hadde for litt siden).

 

Frank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår