Gå til innhold

SONY XS HS12 i rockford fosgate åpen kasse?!

Ranger emnet


magnus_primera

Anbefalte innlegg

Hadde for mye i baggasjen da jeg bråbremset så adapteret fløy inn i membran på gamle 12" rf`n :(

 

Skaffet meg nytt element, vekt 32kg Sony Xs- HS12 er modellnr, satte det inn i samme kasse, men virker som det er beregnet for lukket evt annerledes bygd kasse. Noen som vet?

 

Kan legge ved bilder hvis det er ønskelig..

 

Men liker ikke bassen jeg får ut av kassa nå ift hva jeg gjorde med rf`n...

02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion

89 Nissan Sunny - Arbeidsbil

x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil

x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo

x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja, er i grunn det jeg lurer på, hvilken kasse jeg bør ha denne i?

 

Regner med den er beregnet for lukket kasse, finner en del informasjon om den på ebay og andre tyske, og for meg "uforståelige" sider :p

 

Noen som greier google opp noe hjelpsom info for meg?

 

Modellnr: Sony XS-HS12 4ohm (2*2ohm-dobble spoler) 1000w, elementet er sølvfarget og veier 13,6 kg på min baderomsvekt! :yak:

02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion

89 Nissan Sunny - Arbeidsbil

x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil

x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo

x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har seg jo sånn at de som bygge kasser til RF ble kjøpt opp av RF fordi kassene var kun beregnet på RF bassere, så det å putte inn en sony bass er vel ikke helt heldig kombinasjon. ville kanskje prøvd å bygge egen lukket kasse, teste og eventuellt bygge en port hvis du syns det er bedre.

nei, ja så det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg noen RF fan, men sony har vel aldrig vært BRA på sub, så er vel store muligheter for at RF`n din var bedre...

Også skal helt sikkert sonyen ha en annen kasse...

 

 

 

Jeg har Sony Xplod 15" pentagon-sub i bilen min, den dundrer og slår aldri så fint:) En kompis som hadde FULLT rockford-anlegg ble tilogmed overrasket.. Så, jeg mener ikke det er noe galt med Sony-sub...

http://www.boostperformance.no

 

Corvette iz teh zhit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår