Gå til innhold

AUDI Concert anlegg og muligheter...

Ranger emnet


Sniperman

Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

 

Nok en gang - disse mystiske Audi Concert anleggene ser ut til å være en utfordring for mange - også meg.

Kjører rundt i en A4 2004 TQ S-line med fabrikkmontert Audi Concert anlegg sittende rett over AC styringen.

 

Min utfordring er at jeg synes anlegget høres ut som et stusselig Blaupunkt anlegg og det spiller heller ikke MP3. Kunne det spilt MP3 hadde jeg vært jævelig fornøyd for da hadde jeg fått i snitt 110 låter på skiva og kunne brukt hjemmebrente plater - sånn at jeg slapp å kjøre rundt med originale plater (snadder for tjuver) i bilen. Ikke veit jeg heller om det går an å koble til en CD veksler som spiller MP3 og om Concert anlegget dekoder/spiller av dette.

 

Har egentlig ikke så jævelig lyst til å begynne å skjære og herje i modtkonsollen av hensyn til original utseendet, men anlegget høres ikke bra ut.

Det eneste som er rimelig bra er høytalerne, men opplever at en egen woofer (selv Pioneer sin minste ferdigsak er bra i forhold til...) hadde vært å foretrekke!

 

Så, gutta boys: Hva fanden gjørt jeg og hva kan jeg evt gjøre med anlegget. Regner med at originalspilleren er et Blaupunkt makkverk som er laget i særdeles ukurant bredde (bredere enn hyllevare), men den er jo integrert slik at jeg får opp mode, radiokanal og sånn i kjørecomputerens display - hadde lyst til å beholde det da.:drunk:

Dessuten, det eneste Audidudene i Stavanger kunne fortelle meg var at hvis jeg byttet til det nyeste concert anlegget ville jobben koste ca 50000,- da de måtte demontere og justere med AC-styringen.:oohh

 

Alt av seriøse hjelp og tips mottas med takk!

 

 

Sniperman (pt Stavanger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå husker ikke jeg på stående fot hvilke firma som finnes på din kant av landet men kunne jo tatt en tur innom og fått ett prisoverslag.

 

Ellers så har jo Rockford Foosgate en sånn threesixty sak som kan brukes brukes til fabrikkannlegg. Når det gjelder mp3 så kan jo du kjøpe en sånn radiosender fra mp3spiller/ipod som du plukker opp på radien..

"Hvorfor kan ikke kvinner rygge?"

Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår