Gå til innhold

Audi RS4 Swirl Edition :D

Ranger emnet


Meguiar`s Fan

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehehehe. Tror på forhånd det blir MG85, MG83/MG80, MG82 og til slutt MG26/20. Men vi får se da. Ikke kosa med Audilakk på lenge. Kommer bilder om ett par timer :D

 

Håvard

 

Beinhard lakk på disse bilene Håvard, hvis den da ikke er lakkert ommigjen elns.

Tok en parkeringsplassripe på en slik her i sommer, og herregud sier bare jeg...

 

Men fyr opp litt bilder....Hadde det ikke tatt 2 timer å kjørt ned til deg skulle jeg stikki neddom om titta litt....

 

 

Du får stå på, så skal jeg ta turen ut i garasjen å vinterklargjøre den, montere varmepumpe pluss litt anna snacks!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla Kristian. Lenge siden sist. Uff ja, det er hard lakk på disse beista. Men med en porsjon tålmodighet og noen gode produkter kan det vel bare blir bedre enn det var.

 

Bildet av forskjerm, noe stygg....

IMG_1389.jpg

 

IMG_1388.jpg

 

Mye swirls og føsk her.

 

Litt andre bilder...

IMG_1403.jpg

 

IMG_1402.jpg

 

 

 

Her er forskjermen clayet, lakkrensa og polert. C2000/Last Touch ,MG85/W-8006 og MG83/W-8006. Blir kjørt over med Cyclo/MG82/Hvite Cyclopads før enten MG20 eller MG26 blir kjørt på med Cyclo/Hvite Cyclopads.

Desverre er jeg ei kløne med kamera, men forskjellen er vel der.

 

IMG_1411.jpg

 

IMG_1418.jpg

 

IMG_1412.jpg

 

IMG_1431.jpg

 

50/50 av panseret, desverre litt dårlig bildet.

IMG_1440.jpg

 

Nå er det ut i garasjen igjen, jobbe mer. More pics later :D

 

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går litt smått idag, hatt masse besøk oxo har jeg ett kranglebein. De klistremerkene er noe jeg fant på lageret da jeg jobbet hos Meguiars.(slutta der nå). Det att jeg skriver / mellom 2 produkter er fordi det er den kombinasjon jeg brukte de i.

MG85 Lakkrens/W-8006 Polishpad, MG83 Rensepolish/W-8006 Polishpad og C2000 Claybar/Last Touch Flytende voks.

 

MG85

product_M8501.jpg

 

MG83

product_M8301.jpg

 

Last Touch

product_D15501.jpg

 

C2000 Claybar

product_C2000.jpg

 

W-8006 Polishpad

product_W8006.jpg

 

Normalt ville jeg brukt W-7006 Lakkrensepad med MG85 Lakkrens. Men i dette tilfellet havnet jeg på W-8006. Man finner noen kombinasjoner med tid og stund som man liker :D

 

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut her, lettere å jobbe med den gule padsen en den burg, men jeg har ikke benyttet 85 sammen med den før (tror jeg) fjernet det godt med riper på audien? vel ser jo sån ut på bildene da, men har sliti med sorte audi før da lakken på de bilene er knallhard og noe riper har en tendens til å kreve rimelig kraftige saker for å blir fjernet, vanvittig at det er så forskjell på lakken fra en sort audi til en sort bmw i mine øyne..

 

Fortsett med jobben, og gleder meg til etter bildene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår