Gå til innhold

Turbo i uniten.:)

Ranger emnet


Sideburn Satan

Anbefalte innlegg

kjøp nå for all del ikke noe sånnt som det der! vurdere du 16t, ville jeg gått for en garrett gt28rs.. da har du sinnsyk spoolup, og alikevel forer den plenti..

 

http://www.atpturbo.com så kjøper du med t3 eksoshus for intern wg, så har de "spacer", som gjør om volvoflensen til vanlig t3, selv vil jeg anbefale å få slipt ned tettningsringen på grenrøret, og få opp hullet tilsvarende inn på turboen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, det er vel igrunnen ikke mye! hehe, når en holder på nedi der på den siden av motoren er det jo alltid litt, men når du har dne snurra oppe å går, tro meg du kommer ike til å angre et sekund! den vil nok oppføre seg nokså likt org mitsuen, bare den kommer p åen annen måte, slik som kun BB turboer gjør..og det er GLEDEN!:D egentlig tipper jeg du kommer til å ha futt enda tidligere og enn orginalt.. hvis du har sett den min, så kan jo (igjen) opplyse om at jeg har full krutt på ca 3000rpm, da er den fort oppe på 0.5bar, så når motoren har litt mer eksosmengde, så fyker nåla opp på et bar(fåreløpig)

 

men de er jo ikke heelt bolt on da, litt fittings som må til, bla olje tur/retur, og flense til downpipe.. alt av det til wg kjøper du bare nytt når du handler snura, samme med aktuator.. husk dollaren er jo nede i 5.4 nå, så er rette tida å handle på;) i tillegg så ligger du godt an til den spesialchippen til viking etterpå, med litt større dyser, 3"lmm, f.eks 531 topp, og en litt bedre kam, så har du fort en nokså morro motor;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
jo men den er jo hvis du kjører med t25 eksoshuset..du skal heller kjøpe denne http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=ATP-WGT-023&Category_Code=WGT

 

ENDELIG et sånnt bakstykket der flow'en er inntenkt! faen!!

 

Genial den der..

Har stått og filt litt på det org. baklokket mitt kan du si :)

Ble bra det også men maks 2,5" ut da sef.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lureste er nok å planere grenrøret ditt. ellers passer jo ingenting etterpå.. Planerer du grenrøret. Passer orginale oljeretur røret med få mods, og eksosanlegget passer (må bytte flens bare)... Olje inn kjører enn bare slanger med banjo koblinger. tenker da på t3 og t34

 

Skal bestille fra atp nå jeg også, du får kjøpe enn Garret T34 du også

Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler,

Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT

 

Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår