Gå til innhold

1 dæsj Chevy Van og 1 dæsj Leopard stridsvogn

Ranger emnet


Reodor F

Anbefalte innlegg

Ingen tvil, Reodor liker dette veldig godt! Både kamodesignet til ha|||on og såret til phjott. Føler på en måte at tankene mine har blitt veldig rettferdiggjort i det nåværende resultatet. Ytterligere endringer kan dreie seg om forskjellige typer kamo, prøve med samme retning på kamo og sår osv. Jeg har hvertfall blitt overbevist om at dette er et designkonsept som er verdt å omsette i praksis.

 

Vurderte i sin tid å ha det tyske flagget over hele takplata, men det hadde vel vært i overkant av hva et 4th of July-oppbud hadde funnet seg i :D

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ingen tvil, Reodor liker dette veldig godt! Både kamodesignet til ha|||on og såret til phjott. Føler på en måte at tankene mine har blitt veldig rettferdiggjort i det nåværende resultatet. Ytterligere endringer kan dreie seg om forskjellige typer kamo, prøve med samme retning på kamo og sår osv. Jeg har hvertfall blitt overbevist om at dette er et designkonsept som er verdt å omsette i praksis.

 

Vurderte i sin tid å ha det tyske flagget over hele takplata, men det hadde vel vært i overkant av hva et 4th of July-oppbud hadde funnet seg i :D

 

Ville heller ha hatt et amerikanskflagg.:vampire:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette tror jeg blir noe av det værste bilprosjektet ever. Ikke hver dag man hører om en bil, med motor på 37,4L eller hva det er :P Sykt så mye .. Her sitter vi med 1,8 og 2,0 osv :P Haha.. Konge ;)

 

BTW Reodor: Hva med sørstats flagget? Det er vel patriotisk nok. Bortsett fra at alle sammenligner det med rasisme da. Det har passa sinnsykt bra på denne bilen ;)

92" Mitsubishi Colt 1,8 GTi - Skal selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye ville forslag på slutten her ;)

 

Sørstatsflagget strekker seg nok noe lengre enn min patriotisme, og dette prosjektet er jo på en måte en ørliten protest mot det erkeamerikanske ved at jeg setter en tysk monstermotor i vogna. Derav tankene om det tyske flagget :D

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nederste forslaget er veldig bra. Slett ikke dumt å la det tyske flagget skinne igjennom i et sår som leopardskinnet. Avdukingen vil vel trolig foregå 4 juli et eller annet år om ikke så lenge. Du og ha|||on (og iogforseg resten av verden) er velkommen, men mer spennende ville det vel være med en førpremiere ;)

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår