Gå til innhold

To sjåførkort?

Ranger emnet


Magnalf

Anbefalte innlegg

da kan han jo utdype det litt bedre da.

 

"jeg har en sånn gul skyline" sånn som din......

 

ro deg ned a løken, bare fordi du ikek skjønte det, så gjorde vi smarte det...

 

you're dumb

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uansett om du har "mistet" lappen og får nytt og mister det ved "ekstrakjøring", så ligger det i politiets registre at du har MISTET lappen!

 

og vær så snill, skriv på BOKMÅL!

 

Hahaha, og du burde ta et norskkurs hvis du mente jeg skreiv på nynorsk (?!) :)

 

Kunne selvfølgelig skrevet "Digitalt fartsskriverkort", men regner med de fleste skjønner hva et Sjåførkort er inne på et lastebilforum.. finnes kun i èn utgave, ikke gule eller grønne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det ville fungert å jukse med nei. Når kontrollmyndigheten tar utskrift fra skrivern, kommer det opp hvem sine sjåførkort som har vært i. Og da ser de at du har hatt to kort inne, evt hvis samme data er registrert på kortene dine, så kommer det jo opp at du har kjørt for lenge.

Tipper jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det ville fungert å jukse med nei. Når kontrollmyndigheten tar utskrift fra skrivern, kommer det opp hvem sine sjåførkort som har vært i. Og da ser de at du har hatt to kort inne, evt hvis samme data er registrert på kortene dine, så kommer det jo opp at du har kjørt for lenge.

Tipper jeg da.

 

Men hva hvis du kjører to forskjellige biler? Et kort på hver bil, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bruke et piratkort å skrive til, problemet er bare at de fleste skriverne nekter å la deg bytte i fart. Det er kun for

bruk hvis du VET at du ikke kommer til å bli stoppet i kontroll.

 

Dessuten vil tregvesenet få opp alle korta som har vært i bruk lately når de bruker kontrollkort på skriveren din. Kortet ditt identifiseres med et kortnr som er internasjonalt. De vet.

 

Men nå om dan er jo bare alt drit uans siden de har justert ned arbeidsdagen til 13 timer. :knock:

Velkommen til Bilforumet - der alle vet best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår