Gå til innhold

Nyhetsbrev - please make it stop

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Nyhetsbrevet er en måte å bringe informasjon ut til alle medlemmene på Bilforumet.

Når dere registrerte dere på Bilforumet, så krysset dere av for "motta epost fra administrator" - derfor har dere fått dette nyhetsbrevet.

Hvis dere ikke ønsker å motta flere slike nyhetsbrev, så fjerner dere dette i kontrollpanelet deres. Forklaringen står i nyhetsbrevet.

Vi skal se nærmere på det med at det ikke er mulig å unsubscribe, sånn skal det jo ikke være. Det er jo et frivillig nyhetsbrev.

Og til dere som har fått 2 - eller flere, så betyr det sannsynligvis at dere har mer enn 1 brukerkonto her på bilforumet.

Men det kan være en god idé å motta nyhetsbrevet, fordi det kommer relativt nyttig informasjon der :)

----

2004 Seat Leon Top Sport 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men faen da, jenter, finn noe annet å grine for... Greit nok å bli litt irritert hvis man har spesifisert at man ikke ønsker å motta nyhetsbrev, men å lage rabalder fordi mailen ved en feil har blitt sendt to ganger????

 

Herregud, grow up...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg klikket på "Unsubscribe" linken fikk jeg først beskjed om at jeg hadde blitt meldt av nyhetsbrevet, så reloadet siden og jeg fikk en ny side der det stod at jeg ikke hadde tilgang. Sjekket etterpå, og da hadde jeg blitt meldt av. Så dere har nok blitt meldt av selv om dere får siden med "ikke tilgang"

 

Når jeg går inn på "Endre profil" så har iallefall jeg mulighet til å sette om jeg vi motta nyhetsbrevet eller ikke, er en setting for dette under "Tilleggsinformasjon":

newsletter.JPG

 

Eventuelt kan man, som det står forklart i nyhetsbrevet, fjerne avkrysning for "Motta e-post fra Administrator". Da vil man hverken motta nyhetsbrevet eller annen e-post fra admin. Dersom dere fikk nyhetsbrevet hadde dere denne avkrysset, og da hadde dere faktisk valgt at dere ønsket infor fra admin tilsendt på e-post ;)

2001 Alfa Romeo 156 Selespeed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår