Gå til innhold

MIN Mini :D

Ranger emnet


duxx0

Anbefalte innlegg

Hihi endelig etter litt om og men er min 2002 mini i hus ;)

 

har kjørt rundt i hele går og natt til idag og hatt det grisefett..

 

0-60 i 1.gir

xx-100 i 2.gir osv.

 

fytti så de bilene går.. (tør ikke tenke på S-en)

 

*bilder :D *

 

41_-747117604.jpg

41_-1253030.jpg

41_-209786810.jpg

41_1898635434.jpg

41_1649074935.jpg

41_1290205647.jpg

41_1229969533.jpg

 

*glise* cooper S works og litt omprogrammering fra TS er knall..

 

tenkte litt på å få felgene lakket hvite

Hva tycks om det?

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul bil må jeg si! aldri sett sånn tak før?

 

Men må nesten spørre hvordan du får copper'n din opp i 60 på første gir. turtallssperra må jo stå å hoppe?

Aldri fått min opp i 60 på første giret. føler at det er på tide å slenge den i andre ved 50. har den TS chippen så mye å si?

'10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
utveksling?

 

Jeg skjønner jo at det er pga utvekslinga, hvor dum tror du at jeg er? ;) Men jeg tolket det dithen at trådstarter synes det var stort at bilen hans dro så langt på gira (jeg ser ingen annen grunn til at han skulle nevne hvor langt den dro i 1. og 2. gir), og det poenget klarte jeg ikke å se. Det er jo hverken mer eller mindre enn hva som er vanlig for "alle" normalt motoriserte personbiler.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jo at det er pga utvekslinga, hvor dum tror du at jeg er? ;) Men jeg tolket det dithen at trådstarter synes det var stort at bilen hans dro så langt på gira (jeg ser ingen annen grunn til at han skulle nevne hvor langt den dro i 1. og 2. gir), og det poenget klarte jeg ikke å se. Det er jo hverken mer eller mindre enn hva som er vanlig for "alle" normalt motoriserte personbiler.

 

den er grei;)

'10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår