Gå til innhold

Meguiar's Detailing serie..Hva brukes til hva?

Ranger emnet


bjorke

Anbefalte innlegg

Lurer på å bestille noe fra AG, men hva brukes til hva?

 

Last Touch Spray = QD?

All Purpose Cleaner = Interiør? Hva mer?

All Season Dressing = Hjul,plast?

 

Noe annet viktig? Tenkte å bestille 1 gallon flasker...:yummy:

 

Last Touch - QD, og glansbooster. Også fin til å tørke over bilen med på utsillinger og slikt

 

All Purpose Cleaner - Til stort sett alt av vask, Selv bruker jeg den mest til innvendig vask. Fin til rens av seter og stoff i lag med en rensemaskin.

 

All Season Dressing - Utvendig plast/Vinyl og gumme, IKKE motordeler.

 

Hyper Dressing - Innvendig plast og vinyl, forskjellig blandingsforhold iforhold til glans, fra matt til gloss.

 

Silikonfree Dressing - Som navnet sier så inneholder ikke denne silikon, å er perfekt på matter og slike ting, som ikke må bli glatt

 

Wheel Brigther - Syreholdig felgrens

 

Glass Cleaner Concentrate - Suveren vindusrens.

 

Du har i tillegg 2 typer bilshampo som er meget bra, skinnbehandling og en litt råere såpe får vask av hjulbrønner og motor, Super Deagreser

 

 

 

Liten forklaring, Personelig er jeg meget glad i disse produktene, og bruker mye av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super Degreaser er jo bare gøy. Har du mye insekter på bilen, spray på SD før du skal vaske. Latt det virke i 5-6 minutter. BOFF!! Da renner blod og insekter bort :D Samt att den er helt rå i hjulbuer og på brune dekk. Jeg bruker den kombinert med Wheel Brightener på felger. Først WB som virker 2-3 min, deretter SD. Det gir reine felger i 80% av tilfellene mine. Bare vær obs på att SD er hard mot voks. Blandes 1:10 og er rimelig i bruk etter min mening. :D MEGUIARS FOR THE WIN :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår