Gå til innhold

Min Octavia L&K

Ranger emnet


frskby

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en pent brukt (5 mnd) gml Octavia 1,9 tdi DSG L&K i forrige uke.

Veldig fornøyd med bilen så langt. Har alt av utstyr og 18" RS felger.

Lurer på om jeg skal sette på noe chrom - speil i første omgang. Tror dere det blir bra? Noe annet som kan passe?

Vil ikke ha for mye...

 

tn_DSC00052_2.JPG

 

tn_DSC00056_3.JPG

 

tn_DSC00055_4.JPG

2007 Skoda Octavia 1,9 tdi DSG L&K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kollega av meg har vindavvisere, orginal solskygger (ser ut som soting pga bra passform) chrom skiltplater og eksostupp. videre kan du jo tenke på rs-fangere(eller att av de andre kittene), lakkerte lister og kanskje sotede lykter alt avhenger jo av smaken men ta deg en tur innom en skodaforhandler så har vi brosjyrer på div.

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja.L&K utgaven å.Fått deg en veldig fin bil,har selv L&K utgaven.Og jeg må si at jeg er utrolig fornøyd..Få på litt krom ja,du har jo svart bil,så da passer krom rett inn,etter min mening.Men ikke overdriv,blir nesten for stygt for mye krom.Men hold oss Skoda intresserte folk oppdatert ang bilen din :)

Lykke til frskby ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny Octavia!

RS felgene heter forøvrig Zenith - de er knallfine!

 

Ville styrt unne kromkapper på speilhusene, 90% av bilene jeg

ser med kromspeil har pålimte, noe som ser forferdelig tacky ut

og de falmer/smusses lett.

 

Andre forslag:

innstegslister, fjerne Octavia TDI emblemer bak, evt sette på noen inntil 40mm senkefjærer av god kvalitet.

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er std emblemene bare limt fast?

Hvordan fjernes de evt, og blir det merker igjen?

 

Først og fremst gratulerer med ny og pen bil!

 

Emblemene er bare limt på bak ja, tas fort av ved å varme de opp med feks. en varmepistol. Sitter litt lim igjen vil jeg tro, men vask forsiktig helt til det også er vekke og sim salabim, så har du en mer clean bakluke:)

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 6 months later...

Hei

 

Har selv 08 mod L&K utgaven DSG. Var til Oslo forje uke. Fikk da en stor fantasi om å trimme bilen litt, synes 1,9 tdi er litt slakk når man skal ha forbikjøringer og div. Undersøkte litt i området Oslo. Kom fram til Autopower, det ble valget mitt. BSR,ppc tuning. Skulle da få 150 hk og 365 nm. jeg gikk for denne metoden (8500 kr for en tuningboks som du kobler til diagnosen, da skifter denne boksen styreenheten og lagrer den orginale) boksen er din, du kan ta den tilbkae til org når du selv ønsker. Men så kommer det store problemet....etter 200 meter med testkjøring blåste de turboen!!! Så nå venter jeg på at bilen skal bli ferdi rep og sendt til trondheim. Så jeg veit ikke hva som er årsaken...turboen bør tåle så mye? de sa alt var testet ut i sweden:) er litt skeptisk nå...om jeg skal tørre å prøve en gang til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår