Gå til innhold

Styggeste serieproduserte bil

Ranger emnet


slitenvolvo

Anbefalte innlegg

heller kreft enn en slik bil:

 

nissan-200sx-photo-2-large.jpg

 

Det er liksom en bil som skal være en sportsbil, men som hverken er sprek nok, ser bra ut, eller er noe som helst i nærheten av en..Det er en bil for personer som ikke er interessert i bil, men som prøver å fremstå som en som er det.

 

De andre bilene dere viser er jo helt klart biler som viser: jeg har ikke bilinteresse, men den jeg viser er en som har bilinteressere som som niche.

 

aHAHAHAHAhahahaHAAAAAAAAAAAAA!

Så til de grader mye mer sportslig enn alt som heter 240, 740..

Og jaggu er den ikke mye penere også? (dog, den bør være facelift)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

aHAHAHAHAhahahaHAAAAAAAAAAAAA!

Så til de grader mye mer sportslig enn alt som heter 240, 740..

Og jaggu er den ikke mye penere også? (dog, den bør være facelift)..

 

sikkert fin homsesklie.. det veit jeg ikke, siden jeg ikke er skinkeridder.. ordentlige gubber vokste fra slike biler når de ga seg med radiostyrte biler.. var kjekt med plast da som ga etter når man kolliderte i stolbeina..men en radiobil i full størrelse? nei, det er bare flaut. Får holde seg til ordentlig maskineri..

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I førse omgang så er volvoer (bl.a) styggere fordi de mangler former, eller.. den eneste formen er laget med hjelp av 4 pennestrøk og en linjal, og kalles en firkant.

Den ser også mye mer moderne ut enn alt av volvoer fra den tiden.. er ikke verdens peneste bil, men ikke den styggeste, der er volvoene mye mye mye myeee nærmere.

 

Det skjer faktisk ikke at noen av volvos fler-og-førr er penere. Om man mener det bør man gå til anskaffelse av briller og psykolog!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I førse omgang så er volvoer (bl.a) styggere fordi de mangler former, eller.. den eneste formen er laget med hjelp av 4 pennestrøk og en linjal, og kalles en firkant.

Den ser også mye mer moderne ut enn alt av volvoer fra den tiden.. er ikke verdens peneste bil, men ikke den styggeste, der er volvoene mye mye mye myeee nærmere.

 

Det skjer faktisk ikke at noen av volvos fler-og-førr er penere. Om man mener det bør man gå til anskaffelse av briller og psykolog!

 

hvilke former prater du om? jo mer firkante bilene er jo penere er de jo(mtp på klassisk utseende som er det peneste).. moderne biler er stygge, bortsett fra disse modellene:

 

-w211 og w212 Mercedes E-klasse og CLS mafiastuk-edition

-Volco c30,v50 og v70 r-design

-BMW e38 og e39

-Honda accord 06' 2.0 sport

 

Men jeg kaster inn håndkleet, jeg gidder ikke å diskutere med en som står på dass og venter på at det første kjønnshåret skal sprette fram.. du får få litt hår på legga gutt, så kan vi ta diskusjonen da.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn før vi går helt ut av sammenheng, så vil jeg nominere enda en bil: Volvo 480..

Volvo_480es_88.jpg

 

Og jeg liker ikke den relativt barnslige innstillingen din til yngre personer. Jeg skal vedde på at jeg samfunnsmessig og mentalt er en mye voksnere person enn du kommer til å bli på et par år, så du har meget mulig møtt din overmann når det gjelder slike diskusjoner. Vokabularet mitt er fullt og klart til å argumentere HVORFOR det meste av volvoer, unntatt visse nyere modeller, har design på høyde med en middelalder murstein. Simpelt, simpelt, simpelt og ikke minst; ikke veldig pent. Veldig praktisk ja, men det er da grenser.

 

Absolutt ikke enig i at klassiske biler MÅ være firkanta for å være pene. Men dette viser meg egentlig bare at du regner svenske biler fra 70-, 80- og 90-tallet for å være klassiske. Eventuelt mazda 323, caravelle, camry.. veldig få biler som er regnet som klassiske, er merkverdig firkantet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg kaster inn håndkleet, jeg gidder ikke å diskutere med en som står på dass og venter på at det første kjønnshåret skal sprette fram.. du får få litt hår på legga gutt, så kan vi ta diskusjonen da.

 

Merkelig at du aldri klarer å diskutere med andre uten dra inn homofili og kjønnsutvikling.. Noe du vil dele med oss?

 

----------

 

Forøvrig er det litt morsomt når Volvo 240 blir kalt firkantet osv, er faktisk ikke mange rette kanter på en 240.

Stort sett hver karroseridel er avrundet og i forhold til tiden den ble laget er den faktisk ganske så moderne i utseendet.

Volvo 740 derimot ser ut som noe som er tegnet i barnehagen..

 

I denne sammenheng nominerer jeg Toyota Previa:

 

800px-Toyota_Previa_I_GL_20090910_front.JPG

 

800px-Toyota_Previa_Facelift_rear.jpg

 

En tidligere nabo hadde en hvit førstegenerasjons Previa, var til å miste matlysten av..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

volvoer er like smakløst som svenskene selv. men de gjør nytta si, det gjør stort sett alle biler. så hvorfor klage på utsende på bilene når den bilen DU kjører sannsyneligvis er mye styggere en en 360 eller rodius i andres øynde. barnslige greier det her.. men smaken er som baken, er vel merce 123 helt enig i. .....

audi 100 2.2 quattro

chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge

xmerce 190e x2

xnissan 200sx s13

xAudi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Populær tråd å bumpe? :D

 

Aztec og Multipla er nevnt så mange ganger at jeg ikke gidder å dra dem opp igjen, men har et par andre stygge udyr å nevne...

 

CamaroSecondGen-3quarter_500.jpg

 

Andregenerasjons Camaro

 

bright-purple-metallic-pontiac-firebird-trans-am.jpg

 

Fjerdegenerasjons Firebird

 

ssc-ultimate-aero-tt.jpg

 

SSC Aero (Focus-lykter på den eller?)

 

2000%20Saturn%20SL2.jpg

 

Saturn SL2

 

Mye rart amerikanerne har røket de siste årene..

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nissan Qashqai

Mercedes A klasse

Mercedes B klasse

Tata Nano

Honda Civic (dagens mod.)

Honda FR-V

Toyota IQ

Lexus RX300

Renault Koleos (Samsung QM5)

Audi Q7

 

 

Litt merkelig at biler som Toyota Previa og Suzuki WagonR (og mange andere japan-style biler) faller sånn utenfor smaken av oss europeere.

I Japan er dette biler som er kjempe populære. Første generasjon WagonR war i sin tid, Japans mest solgte bil (som Kei-Car)!

Endret av Wickie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår