Gå til innhold

18/9-2007 Golf mk1 Cabrio godkjent ombygd 2.0L 16v

Ranger emnet


rakriste

Anbefalte innlegg

idag var det tid for ny kontroll med cæbben.

 

alt gikk i boks denne gang, co var riktig og vekta stemte etter bytte av støtfanger ;)

 

litt småplukk gjorde at det ikke gikk første gangene jeg prøvde.

men da er det iallefall bevist at det ikke er umulig

 

16v emblemet er nå lovlig montert :D

weeeeee.sized.jpg

 

har ikke fått nytt vognkort da jeg skal ha eu-kontroll neste uke, men fikk utskrift fra autosys og nå ser det slik ut.. de har ikke forandre kw og volum høyere opp i vognkortet som dere ser, men det ordner de når det skrives ut.

 

det som er interresant er merknadene i vognkortet

red.sized.jpg

 

ba om å få alle lykter inn i vognkortet når jeg først var der, men alt som er e-merket er det ingen hensikt å notere fikk jeg til svar, selv om nå parklyset er montert i støtfanger så var det ikke noe problem selv ved teknisk kontroll..

 

da er det bare å ønske andre lykke til, godt råd, vær høflig og tålmodig, biltilsynet har alltid siste ord i saken ;)

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange KW/HK fikk du godkjent?. Måtte mye byttes for å godkjenne?

 

 

i bunn og grunn kun motor må byttes.. men dette avhenger av hvilke papirer du bruker for å godkjenne bilen da det står forskjellige i dem.

 

ellers må du konvertere til skivebrems bak og luftslanger til bremsene foran.

 

jeg har nå 1984ccm og 100kw (136hk) i vognkortet (9a motoren har 3hk mindre enn kr motoren noe som ikke merkes, men det gjør det med slagvolumet, den føles sterkere ut)

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår