Gå til innhold

Nokon som har prøvd GT Legends?

Ranger emnet


Laks1

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Ja, GT Legends har fått meg til å legge flysimen på hylla etter mange år med forskjellige flysimmer.

For et halvt år siden kom en kompis med GTL og siden har jeg brukt mye tid på dette.

Drev endel med bilspill for ti år siden og gikk lei, men særlig muligheten for å kjøre race online på mange forskjellige servere har gjort at GTL kommer til å forbli på harddisken min.

Det finnes endel communities i verden som dedikerer seg til dette spillet og tilbyr nye baner og skins til biler.

Dessuten arrangeres forskjellige løp og cuper flere dager i uka utenom de vanlige 5 runders løpene som er tilgjengelige hele tida.

Jeg anbefaler særlig: http://www.altbierbude.de/index.php?lang=en

 

De har 5 servere som går døgnet rundt og dessuten kan du laste ned ca. 200 baner og 700 skins til biler.

De har også laget et downloadscript som automatisk laster ned og installerer nye baner og skins etterhvert som de blir tilgjengelige.

Husk å laste ned 1.1.0 updaten som er tilgjengelig på Simbins hjemmeside.

Håper vi sees på race. Jeg er oftest ute i Jaguar E- type eller Porsche 911 RSR.

 

Mike Hailwood

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft! :D

 

Kan man spinne å herje litt også? Eller er det kun å køyre løp?

 

På Altbierbude,:driving som jeg linker til i det forrige innlegget mitt, finner du "Geedee's sloppy sausage club" i forumet.

Geedee arrangerer sladdekvelder en gang i uka for de som liker å kjøre bredt. Ford Falcon er spesielt godt egna til formålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Glimrende spill, eneste jeg har å utsette på alle disse ISI-baserte spillene (GTL, GTR, RACE, rFactor) er at det er nesten klin umulig å redde seg ut av en skrens, spesielt om du bruker ratt. Så fort hjula slipper så er du baklengs i grøfta. Men grafikk og kjørefølelse ellers er topp :)

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Bumper denne tråden for å gjøre oppmerksom på at GT legends og Altbierbude lever i beste velgående, men det er lite nordmenn å se på serverne. Det lages stadig nye baner og biler til denne simen. Siden sist har vi fått Aston Martin DB4GT, NSU TT, Porsche 935 og 904, Opel GT, BMW CSL turbo, Nissan Skyline og Toyota Corolla. Opel Kadett C kommer snart, og flere andre er under konstruksjon.:race

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumper denne tråden for å gjøre oppmerksom på at GT legends og Altbierbude lever i beste velgående, men det er lite nordmenn å se på serverne. Det lages stadig nye baner og biler til denne simen. Siden sist har vi fått Aston Martin DB4GT, NSU TT, Porsche 935 og 904, Opel GT, BMW CSL turbo, Nissan Skyline og Toyota Corolla. Opel Kadett C kommer snart, og flere andre er under konstruksjon.:race

 

-Hvordan er grafikken nå? noen endring?? har hatt mye morro men det ble etterhvert litt "gammelt" for meg..

 

I RACE er det jo mulig og importere stort sett alle biler fra Simbin's eldre simulatorer. Problemet er bare tilgjengeligheten med servere som kjører med rikting mod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve simen er den samme.Det jeg liker er realismen i fysikken og at det lages stadig flere biler og baner som også blir lagt inn på serverne. Dessuten er det et trivelig miljø med folk fra hele verden og ingen toleranse for wreckers, så sjansen er stor for at det går an å fullføre et løp uten å bli kjørt av banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Bumper denne tråden for å gjøre oppmerksom på at GT legends og Altbierbude lever i beste velgående, men det er lite nordmenn å se på serverne. Det lages stadig nye baner og biler til denne simen. Siden sist har vi fått Aston Martin DB4GT, NSU TT, Porsche 935 og 904, Opel GT, BMW CSL turbo, Nissan Skyline og Toyota Corolla. Opel Kadett C kommer snart, og flere andre er under konstruksjon.:race

 

- Tok en titt på siden deres, men det ser ut som at det meste går på tysk der? hvis det stemmer så er vel det svaret på hvorfor det er lite nordmenn å se.

Eller er jeg sær som bare kan engelsk!!

 

- Vel det blir nå å børste støv av GTL, så får jeg se om jeg våger meg over på serveren. Kult med alle de nye bilene ihvertfall!!

so many assholes, so few bullets

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår