Gå til innhold

Dokka Gatebilklubb 15sept

Ranger emnet


titus41

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk til Dokka Gatebilklubb for nok et supert treff, passe høytidelig, med muligheter for masse banetid, og som nevnt god stemning! :)

 

Litt synd det blåste såpass, men det var jo en fin unnskyldning til å holde seg i bilen;)

 

Masse bra bilder er det her også, creds til de som sto i blåsten og knipsa og filma:)

 

Litt nysgjerrig på om noen har noe opptak av noe slag av en sliten svart sierra is med rostiga plåtisar og muligens høy harryfaktor? Hadde vært artig å hørt lyden av de dobble gassera utenifra:)

- 92 BMW 318iS

- 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale

- 86 Sierra iS - prosjekt?

- 98 323i Coupe banebil

- 83/87 Audi 200 TQA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til Dokka Gatebilklubb for nok et supert treff, passe høytidelig, med muligheter for masse banetid, og som nevnt god stemning! :)

 

Litt synd det blåste såpass, men det var jo en fin unnskyldning til å holde seg i bilen;)

 

Masse bra bilder er det her også, creds til de som sto i blåsten og knipsa og filma:)

 

Litt nysgjerrig på om noen har noe opptak av noe slag av en sliten svart sierra is med rostiga plåtisar og muligens høy harryfaktor? Hadde vært artig å hørt lyden av de dobble gassera utenifra:)

 

 

 

 

Hallo meiner je fikk me noen runder me bilen din! skal få sett på filmen da je får tid til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann ja:) Hehe, det hadde vært moro om du hadde fått til det veit du:)

Er bra med lyd inni bilen, (var ganske ør i huet på lørdagskvelden etter en time kjøring hver veg til og fra pluss kjøringa på bana der:D) men har jo ikke fått hørt om det er no fin lyd utanifra...;) hehe...

 

Er det no offisielt publikumstall ute enda eller?:)

- 92 BMW 318iS

- 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale

- 86 Sierra iS - prosjekt?

- 98 323i Coupe banebil

- 83/87 Audi 200 TQA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nitrofish: Din låter som litt småkvass bilcrossbil. :)

_DuDe| sin er litt mere Nasjonalbil. :volvsmile Skal ikke sitte her tre dager etterpå at det var sånn det var men..

 

team smurfen: Å du har for maskinist i brakka di nå? Kikke på sia di uten å finne så mye specs. Tenkte itte på at det var deg før je kom hemmat. Spant da litt bilen din også? :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann ja:) Hehe, det hadde vært moro om du hadde fått til det veit du:)

Er bra med lyd inni bilen, (var ganske ør i huet på lørdagskvelden etter en time kjøring hver veg til og fra pluss kjøringa på bana der:D) men har jo ikke fått hørt om det er no fin lyd utanifra...;) hehe...

 

Er det no offisielt publikumstall ute enda eller?:)

 

Har set på filmen nå! er litt mye vind på filmen men enn hører nå litt ta bila utpå der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nitrofish: Din låter som litt småkvass bilcrossbil. :)

_DuDe| sin er litt mere Nasjonalbil. :volvsmile Skal ikke sitte her tre dager etterpå at det var sånn det var men..

 

team smurfen: Å du har for maskinist i brakka di nå? Kikke på sia di uten å finne så mye specs. Tenkte itte på at det var deg før je kom hemmat. Spant da litt bilen din også? :)

 

Spant? jeg var der oppe bare å tok bilder og filmer... åsså satt jeg på... hehe, "smurfen" står hjemme i påvente av "vifte" fra usa:usa:

Det står inne på hjemmesiden (som jeg har gjort om i dag) hva som er gjort med den som sitter i nå. Bare trykke på der det står "Bilen", å bla litt ned der:offtopic UPS... sorry:spermie:

http://www.losna-isbane.tk ------------- http://www.team-smurfen.tk

 

Member of Vagina Wally skrensarlaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Dude|: HER har jeg filmet deg i 3m33sek. Ved 1:55 er det et drag fra deg som høres greit ut. Men til den som vil se den, last den ned! Regn med at den blir borte om et par dager! ca 100mb / 3:33min

 

Prøvde å konvertere MOV2AVI, men måtte ha nyere QukTime v7.0 (har v6.5), og for å legge inn v7.2 kreves det XP SP2 hvilket jeg ikke har :(

 

PS! Smekker nå opp et anna klipp. Kommer med url når den er oppe.

dokka_gatebil_20070915_111_650hk4x4Scorpio.mov - ca 80mb / 3min. Samme gjelder her. Last ned om du vil se den mer enn én gang. Og blir nok slettet når det passer meg.

 

smurfemil: innbilte meg en stund at det var deg i den blå vulvaen, men kanskje ikke alikevel. :D Det skreik da i hvertfall i noe på den.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Dude|: HER har jeg filmet deg i 3m33sek. Ved 1:55 er det et drag fra deg som høres greit ut. Men til den som vil se den, last den ned! Regn med at den blir borte om et par dager! ca 100mb / 3:33min

 

Prøvde å konvertere MOV2AVI, men måtte ha nyere QukTime v7.0 (har v6.5), og for å legge inn v7.2 kreves det XP SP2 hvilket jeg ikke har :(

 

PS! Smekker nå opp et anna klipp. Kommer med url når den er oppe.

dokka_gatebil_20070915_111_650hk4x4Scorpio.mov - ca 80mb / 3min. Samme gjelder her. Last ned om du vil se den mer enn én gang. Og blir nok slettet når det passer meg.

 

smurfemil: innbilte meg en stund at det var deg i den blå vulvaen, men kanskje ikke alikevel. :D Det skreik da i hvertfall i noe på den.

 

Hjerterlig:D

SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår