Gå til innhold

Kjøpe ny bil?!

Ranger emnet


NiX

Anbefalte innlegg

Hei.. er nå lei av min -94 mod Opel Vectra GT, og har lyst på en finere bil.. har derfor vurdert og kjøpe meg en Audi A4. Ser da spesielt på 96-97 modeller gjerne med turbo. Og prisen disse bilene jeg liker ligger på ca 160 000. Er selv bare 19 år, og har hatt lappen i litt over 1 år nå, så jeg lurer egentlig bare på om det er smart og satse på en slik bil? Selger jeg Opel'n får jeg sikkert rundt 80 000, så da må jeg ta lån på 80 000, noe jeg tror skal gå greit. Men er dette biler som er dyre i drift? Da tenker jeg også på feil osv. Forsikringen tar jeg på far, så da har jeg automatisk 50-60% bonus.

 

Hva syns dere?

- 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den største fordelen med disse bilene er at de er helgalvanisert. De ruster ikke (hvis ikke de er kollisjonskadet el. )

 

Audier er vel ikke aller billigst i drift på benisinforbruk og slikt.

 

Jo flere forskjelllige komponenter jo flere er det som kan gå i stykker.

 

Men så lenge den forrige eieren har fulgt alle servicer ol. med bilen og helst ikke er av typen som har grisekjørt den ville jeg absolutt valgt en slik bil

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er samme kriteriene jeg har valgt.. og den bilen jeg akkurat nå ser meste på er denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=330618

 

Er jo kjørt av en dame så tror ikke den er grisekjørt no serlig.. vet jo ingenting om de forige eierene enda. Grunnen til salg er jo fordi damen ønsker en stasjonsvogn. Men tror jeg skal klare og prute ned litt prisen med tanke på høy km.stand

- 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg på 15 tusen så får du en med Quattro..

Det må være quattro i en Audi.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår