Gå til innhold

Bilder: Dekkstrekk

Ranger emnet


Mad_Maxx

Anbefalte innlegg

  • Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er compomotive TH, koster 18-20k, fikk de for 15, helt ubrukte ;) De går ikke på Rekord C, Kadett C, da de stikker for langt inn.Tror de skal passe sånn passe på Manta B med 235\45 dekk bak, og 185\55 foran, uten å bredde :) Hvis ikke blir det kadett b med utbyggere, og 4-link bak. Og muligens Wankel under lokket, heh...

Kjøpt fra Bilxtra på Gjøvik? Isåfall, disse bakfelgene må da ha et helt ubrukbart innpress? Har sett felgene irl, og virket som om innpresset var TOTALT feil, altså bygde alt for mye utover.

 

Men for all del, det er fete felger:) Selv om jeg kanskje synes de er litt overkill. Trodde mine 10x14 TH-lines var nok overkill, men disse overgikk mine.

 

Til sist et lite tips: Bytt ut de stygge umbrakoskruene med noen som matcher felgene.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de sorte skruene ga fin kontrast til gull\krommen jeg ;) Og ang. innpress, så er det såpass høyt, at om de skal være på ascona b\manta b, så må jeg flytte festet til handbrekkvaiern, da det bare er et par cm klaring innover... ;) (har ikke bestemt meg enda, har da også HTN 8x15 på asconaen, heh.. Og et sett 9 og 8.5x13" Skrudde revolution 4-spoke;) )

 

Kjøpte de fra en kar i gjøvik, så er sikkert de ja :usa:

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drifting kalles en sport på samme måte som sykronsvømming kalles sport. Men for meg så e begge grener mere et stilstudie en en sport. Noe som kan være grunnen til at det officielle motorsportforbundet FIA ikke annerkjenner drifting som en proffersjonell form for motorsport og vil dermed ikke ta dem med inn i varmen. Ikke bidrar drifting med noe til bilindustrien heller, som imotsetning til ekte motorsport som F1, WTCC, WRC osv... Så istede for og jobbe i samme retning som resten av motorsportverden så jobbe dem heller imot, og det e ikke veien og gå spør du meg. Stikkord: Aerodynamic, elektronikk som traction control, nye sikkerhetsøsninger på både førerutstyr og det karosserimessige. Vil på ingen måte påstå at å henge halveis ut av vinduet mens man ligger med breisladd i 150km/t e måten og fortsette den positive utviklingen som har vert innen motorsporten de siste årene. Sjøl syns æ drifting e nåt av det latterligste innen motorsport som e, sellom det til tider kan være underholdende og se på. Og kan ikke annet en og flire av det Sugekopp sier om at japsene har tatt over motorsporten..

 

Kjapp oppsummering årets (2007) World Championship winners:

F1: Ferrari

MotoGP: Ducati

WTCC: BMW

BTCC: Opel

DTM: Audi

STCC: BMW

Så ja, må virkelig påstå at Japaneran har et realt ballegrep over motorsportverden i dag, å med tanke på kor ufattelig mange milloner av dollar dem bruke på det årlig så e det ikke særlig imponerende.. Så har mine grunner til og like Tyskerstuket..

 

Sorry Off Topic.. mitt bidrag:

165/40-15 på 6x15"

 

WRC: Ford

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drifting kalles en sport på samme måte som sykronsvømming kalles sport. Men for meg så e begge grener mere et stilstudie en en sport. Noe som kan være grunnen til at det officielle motorsportforbundet FIA ikke annerkjenner drifting som en proffersjonell form for motorsport og vil dermed ikke ta dem med inn i varmen. Ikke bidrar drifting med noe til bilindustrien heller, som imotsetning til ekte motorsport som F1, WTCC, WRC osv... Så istede for og jobbe i samme retning som resten av motorsportverden så jobbe dem heller imot, og det e ikke veien og gå spør du meg. Stikkord: Aerodynamic, elektronikk som traction control, nye sikkerhetsøsninger på både førerutstyr og det karosserimessige. Vil på ingen måte påstå at å henge halveis ut av vinduet mens man ligger med breisladd i 150km/t e måten og fortsette den positive utviklingen som har vert innen motorsporten de siste årene. Sjøl syns æ drifting e nåt av det latterligste innen motorsport som e, sellom det til tider kan være underholdende og se på. Og kan ikke annet en og flire av det Sugekopp sier om at japsene har tatt over motorsporten..

 

Kjapp oppsummering årets (2007) World Championship winners:

F1: Ferrari

MotoGP: Ducati

WTCC: BMW

BTCC: Opel

DTM: Audi

STCC: BMW

Så ja, må virkelig påstå at Japaneran har et realt ballegrep over motorsportverden i dag, å med tanke på kor ufattelig mange milloner av dollar dem bruke på det årlig så e det ikke særlig imponerende.. Så har mine grunner til og like Tyskerstuket..

 

 

Jaja, kan vel ikke si annet enn att japanerene er det man kaller up and coming innen motorsport? Anntagelig mest på grunn av drifting, men da skal det jo også nevnes att drifting er den mest økende motorsporten i verden, både når det gjelder utøvere og tilskuere. Drifting er en motorsport for folket, der stort sett hvem som helst kan konkurere så er nok bare ett tidsspørsmål før også FIA må ta drifting inn i varmen;)

 

Og hva faen er en "ekte" motorsport der føreren egentlig ikke trenger å ha noe å si? (sikter nå til Renaults F1 biler fra siste del av 90-tallet som stort sett var automatiske)Drifting handler jo først om fremst om kontroll og dyktighet, mens f.eks

F1 og WRC først og fremst handler om hvem produsent som har størst teknologi budsjett!

 

Drifting er kansje ikke den motorsporten som bidrar mest til reklame for bilprodusentene . Men legg også merke til att blant annet en relativt stor bilprodusent som MOPAR kjører med eget fabrikksteam.I tillegg bidrar drifting stort til reklame for produsenter av tilbehør til biler. Og ingen kan komme og si noe annet enn att denne sporten begynner å bli særdeles populær og dermed god reklame for produsentene?

 

Også ser jeg også att du nevner hvor mange dollar som blir brukt på drifting. Tenkte du over den uttalelsen? Noen gang lagt merke til budsjettet til F1 teamene? Ikke det? WRC Teamene da? Ikke det heller? DTM Teamene da?

 

Forbanna tulling...:win

_______________________________________________

x '86 Honda Accord 2.0EX

- '97 Opel Vectra 2.0DI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, kan vel ikke si annet enn att japanerene er det man kaller up and coming innen motorsport? Anntagelig mest på grunn av drifting, men da skal det jo også nevnes att drifting er den mest økende motorsporten i verden, både når det gjelder utøvere og tilskuere. Drifting er en motorsport for folket, der stort sett hvem som helst kan konkurere så er nok bare ett tidsspørsmål før også FIA må ta drifting inn i varmen;)

 

Og hva faen er en "ekte" motorsport der føreren egentlig ikke trenger å ha noe å si? (sikter nå til Renaults F1 biler fra siste del av 90-tallet som stort sett var automatiske)Drifting handler jo først om fremst om kontroll og dyktighet, mens f.eks

F1 og WRC først og fremst handler om hvem produsent som har størst teknologi budsjett!

 

Drifting er kansje ikke den motorsporten som bidrar mest til reklame for bilprodusentene . Men legg også merke til att blant annet en relativt stor bilprodusent som MOPAR kjører med eget fabrikksteam.I tillegg bidrar drifting stort til reklame for produsenter av tilbehør til biler. Og ingen kan komme og si noe annet enn att denne sporten begynner å bli særdeles populær og dermed god reklame for produsentene?

 

Også ser jeg også att du nevner hvor mange dollar som blir brukt på drifting. Tenkte du over den uttalelsen? Noen gang lagt merke til budsjettet til F1 teamene? Ikke det? WRC Teamene da? Ikke det heller? DTM Teamene da?

 

Forbanna tulling...:win

 

Hehe så du mener at Loeb vinner kun pgr. av bilen ikke fordi han har god teknikk, kontroll å dyktighet? hehehe den va god. Jeg tror faktisk førerne i WRC er noen av verdens beste innen for bilsport værden...

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
heihei.. dekkstrekk-gjengen;)

 

eg har ein 2er golf som eg har 6,5*15" felger med 195/50-15 og lurer på om det er gunstig å kjøpe 8" brei felg og bruke samme dekka? ser det er ein del som kjører med 8" felg med 195/45-15.

 

kan vel ikkje vere den heilt store forskjellen vel?

Det går strålende flott det. Ikke noe problem.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår