Gå til innhold

Rat Racer - Corsa 1,6 JOY

Ranger emnet


Brandtenborg

Anbefalte innlegg

Hmm...

 

Tja... Humpet over en litt artig Corsa her om dagen! En 91 mod Corsa 1,6 Joy! Har ikke hørt om den før og ikke med 1,6 liters motor! Er litt morro med orginale støttestoler og greier da!

 

Dette blir nok bare en liten greie jeg driver med når jeg har penger til det og gidder... Planen er å beholde bulkene og rusta og sette på noen andre felger.

 

Må få EU-godkjent den og da... Skal inn nå... Jeg vet jeg må overhale bremsene i allefall. Tenkte å kjøre den på en kontroll for å se hvordan det ser ut.

 

Her er det noen bilder av klenodiet iallefall:

 

Corsa002.jpg

 

Corsa003.jpg

 

Corsa004.jpg

 

Corsa005.jpg

 

Corsa001.jpg

 

Corsa007.jpg

 

Corsa006.jpg

 

Corsa008.jpg

 

Corsa009.jpg

 

Denne var litt morsom:

Corsa010.jpg

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tips, men nå har jeg mista motet.... Hehe!

 

Hadde fiksa prøveskilter til bilen i dag og hadde tenkt til å prøve den litt rundt i nærmiljøet. Det var morro i ca 500 meter! Plutselig bare låste forhjulet seg og skar av veien. Heldig vis var det en åpen plasse på siden av veien der det skjedde så da var det ikke fare for noe!

 

Her er et par bilder fra der jeg stod:

 

Corsa013.jpg

 

Corsa012.jpg

 

Jeg ringte rundt til noen av naboene for å få hjelp til å frakte bilen hjem, men det viste seg å være ganske vanskelig da alle var borte.... Siste mann jeg ringte til kunne, men ikke før o et par timer... Da var det bare å sette seg ned og vente...

 

Det begynte plutselig å regne! Jaja, tenkte jeg og satte på vinduspusserene. De gikk en halv gang og jeg hørte et lit dunk... Det var et stag som hadde ramla av. Jeg satte det på igjen, men til ingen nytte....

 

Corsa014.jpg

 

Tiden blei lang og jeg fikk gjort meg kjent med alle finessene en 91 modell Corsa kunne by på! Et sminkespeil med lys!!!

 

Corsa015.jpg

 

Men om sider kom hjelpen! Det er ikke så mye å si egentlig... Jeg lar bildene tale for seg selv:

 

Corsa016.jpg

 

Corsa017.jpg

 

Var ganske morro å henge etter traktoren hjemover og! Var ikke mye utsikt akkurat:

 

Corsa018.jpg

 

Så alt i alt kommer denne bilen til å bli solgt i deler....

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår