Gå til innhold

Almera GTI SR20DE


Glacius

Anbefalte innlegg

I morgen på denne tid er jeg i byen og viser fram mitt nye GliS :D

 

Denne her

 

almera-GTI.jpg

 

henter den i morgen og får den på biltilsynet for omreg

 

koster meg 9600 i månden med gjensidige og 20% først gangen jeg eier en bil i mitt eget navn =)

 

planer for bilen blir

 

soting

fjering av dørlist

lakere dørhåndtak

og carbon speil.

 

etter hvert kan de skje mere, men skal gå for den peneste almere i norge ^^ så blir mye å stelle med.

 

glac

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk ja den er rå elsker den bilen fantastiske kjøre egenskaper,

 

jeg sliter bare litt fordi jeg har ikke en fungerende ABS, og ingen vet hva som er årsaken =) så må finne ut av dette

 

får bare "Abnormal voltage" som utslag så vi vet ikke hel jeg jobber på nissan og da men det kan vel ordnes på en eller annen måte =)

 

glac

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk ja den er rå elsker den bilen fantastiske kjøre egenskaper,

 

jeg sliter bare litt fordi jeg har ikke en fungerende ABS, og ingen vet hva som er årsaken =) så må finne ut av dette

 

får bare "Abnormal voltage" som utslag så vi vet ikke hel jeg jobber på nissan og da men det kan vel ordnes på en eller annen måte =)

 

glac

 

 

Har du sjekket med consult?

 

Kjøre egenskapene er bra ja, men blir enda bedre med litt senk og dempere! Hva er planene for bilen fremover da??

-98 Almera GTi

 

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke hørt om de..

 

vel jeg har planer om a fjerne vindusviskerne framme på lyktene

lakere dørhåndtak og list og soting , og nye dempere og senke den kansje 3 mm til =)

 

Consult er diagnose utstyret til nissan;)

 

Hvis du ikke har sett deg ut noen dempere enda er KYB AGX og anbefale, har kjørt på de i 2 år nå og er kjempefornøyd!

-98 Almera GTi

 

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott bil!

 

Godt og se at fler folk åpner øynene sine for Almera ;-)

 

Si ifra om du trenger deler.. jeg har iallefal Angel-Eyes og grill, om du er interessert. Skal bytte ut mine til de sorte angel eyes lyktene, så har de som er klare til salgs.

 

Si ifra om det er noe annet du trenger eller lurer på :-) har shitloads med deler.

 

- Hans

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey

 

Takk takk

 

det er nice da hva grill har du da ?

 

Jeg er intrissert i å få fixet ABSen min blant annet såom du har noen deler ser hadde det vært kjekt , jeg har fjernet vindusviskeren , så det ble litt bedre , tok og kjøpte hvite blinkers i dag det ble betraklig bedre .

 

glac

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du klikker deg inn på hovedmenyen her på almera-forumet, så laget jeg akkurat en tråd om bilen min. Der ser du lyktene og grillen som jeg selger. Det står på nå, faktisk.

 

ABS kan jeg finne ut av. Skal innom bilhuggeriet i morgen, og der står det en 1.6 SLX (med skivebremser bak). Eventuelt hvilke deler trenger du? :-)

 

- Hans

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår