Gå til innhold

Styling/tuning 92 mod nx


V394rd

Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Da har det seg sånn at jeg har gått til innkjøp av en Nissan 100 nx 1992 mod.. Motormessig var bilen i utmerket stand. Hjulbuene og tårnene bak var helt opprustet derimot og noen andre bagateller.

 

Så da lurer jeg på om noen av dere vet hva jeg kan gjøre for å forbedre utseende på bilen.. Jeg har satt på noen 14" alufelger.

Fargen på bilen er grå.. Den har t-tak bare så det er sagt. Det jeg tenkte litt på var å lage to striper som følger hele bilen ovenfra. Altså på panseret, taket og bak.

 

Tusen takk på forhånd!

 

mvh: V394RD:worshipnissan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Først må du vel fikse rusten som er en ganske stor jobb. Eller fjerne å fjerne. Rust vil alltid være der men få vekk det verste. Hvis det er utvending du satser på. Så få deg en evig rå lakk som trekker litt omerksomhet selvfølgelig. Etter det ville jeg satt på power filter og effektanlegg. Dette vil antagelig koste deg litt men er garantert verdt det;). Lakker svart! beste fargen på nissan nx :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

gjorde samme kjøp. kjøpte en 100 nx 1,6 der motor og interiør var i topp stand. kjøpte hele basic 2, kittet fra bs-bildeler.no og byttet hjulbuer og bakre deler av kanalene.

(måtte kjøpe toyota corolla hjulbuer da disse var det nærmeste jeg fant, samt audi 80 kanal.)

har montert front fanger nå og byttet hjulbuer samt noe rust puss her og der og sparkling.

skal straks montere resten av stylinga og så få bilen ævva-godkjendt, har bestilt lakkering av bilen der fargen blei: karmentinrot (bmw 118d rød) med metalic og flakes.

har også 14" alufelger foreløbig. men senere blir det 17" alufelger, powerfilter og effektanlegg, cd spiller med toutch screen og 2 bøttestoler med røde sømmer. samt innfelling av annlegg i bagasjerom. (køddent siden jeg må ha plass til taket også:P.) hehe det er vell det meste av det jeg har gjort og har planer om å gjøre=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår