Gå til innhold

Hjernen på Kia Sephia

Ranger emnet


Lenny

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Hei.

Beklager seint svar.

Men har ikke fulgt med så nøye på den tråden her.

Du har vel kanskje kjøpt deg bil alt.

Men tenkt jeg skulle svare tilfelle du ikke har gjort det.

Har ikke så alt for mye erfaring med de selv.

Men har nå kjøpt en som mottorn har kvelda på, for en billig penge. Som er da relativt hel og pen. og fått tak i en donor bil.

Som også er relativt hel og pen. så virker som de aller fleste er hele og pene. (enn så lenge)

Eneste jeg veit er at det er dårlig motor på de her. så er det litt jalla elektronikk etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 5 months later...

kjøpte meg en 98 modell som herje bil. funka som f den,kjørte den på slutten 20 min uten olje og vann bare for og knekke motor. det gikk ikke, ingen dører kunne lukkes eller åpnes men sentralås og alle 4e el vinduene rusla og gikk(motorene da siden glass ikke tåler allverdens).så noe rent dritt er det ikke, men det føltest som og kjøre en tidlig 1960 modell. og hvor mange biler er klare for opphugg i en alder av 10 år. mangellappen ville koste tidligere eier godt 20000,- dempere fjærer eksos,kuler og stag samt jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Flott bil, masse bil for pengene.. motoren er visstnok en eldre mazda 323 motor.. er svært fornøyd selv, men vil nok skifte grunnet svak motor. vanskelig med forbikjøring.. uhyre kjedelig å kjøre sånn ellers. En bil ment for dem som har dårlig råd, eller ser på bil som rent fremkomstmiddel og har ikke noe interesse for bil. på dinside.no er det omtale av shuma.. samma greia, bare litt mer "luxus" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår