Gå til innhold

Ryggelysbryter på audi a3, hvor sitter den?

Ranger emnet


ole88

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Bremselysene mine virker ikke og jeg tenkte jeg skulle tatt en titt på bremselysbryteren. Tror det er den som er sund, eller er det andre typiske feil også?

Er en Audi A3 1998 modell bensin.

men hvor sitter den, ved girkassen et sted? Må jeg under bilen, eller ta av deksel?

 

ryggelys eller bremselys????

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Bremselysene mine virker ikke og jeg tenkte jeg skulle tatt en titt på bremselysbryteren. Tror det er den som er sund, eller er det andre typiske feil også?

Er en Audi A3 1998 modell bensin.

men hvor sitter den, ved girkassen et sted? Må jeg under bilen, eller ta av deksel?

 

du spør etter ryggelysbryteren men du har feil med bremselysa.. hmm.. vel uansett, ryggelysbryteren sitter som regel på girkassa ja.. usikker på hvor på en A3.. og om det er bremselys du skal fikse så sitter den ved bremsepedalen

1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se tittelen: "Ryggelysbryter på audi a3, hvor sitter den?"

 

men var ikke så lett å se.. beklager det

 

 

Frekke lille dust!

 

Oppfør deg ordentlig på et forum når du ber om hjelp.

 

Jeg skal fortelle deg det og gi deg bilder om du viser deg verdig.

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekke lille dust!

 

Oppfør deg ordentlig på et forum når du ber om hjelp.

 

Jeg skal fortelle deg det og gi deg bilder om du viser deg verdig.

 

Er jo du som er frekk som sier slik!!?

Mente ikke være frekk med den setningen, sa jo beklager også???

 

Jeg har oppført meg ordentlig, bekalger at jeg skrev spørsmålet feil.. men jeg er ikke så flink til å formulere meg! kan du forstå det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 12 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår