Gå til innhold

Golf 3 g60

Ranger emnet


Mr Johansen

Anbefalte innlegg

ikke no vits å bli frekk! du bor ikke så langt unna.

men du skal ikkie være så påståelig å trangsynt bare fordi du ikke klarer å hoste opp deler like lett som oss andre,

 

skal vedd på at jeg skulle fått til g60 16v både raskere å billigere en du vil klare om du går utfra en 16v motor

 

Skal du gå for et så omfattende prosjekt, kan du jo like godt bytte ut stemplene, rådene og toppen med deler fra 20v, er like omfattende det, bortsett fra en liten mod av oljekanaler

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal du gå for et så omfattende prosjekt, kan du jo like godt bytte ut stemplene, rådene og toppen med deler fra 20v, er like omfattende det, bortsett fra en liten mod av oljekanaler

 

ok?? jeg har en 20v motor stående jeg. har forsåvidt en komplett 16v motor stående også. er stempler å råder fra 20v noe som går rett over da?

 

MEN når det gjelder g60 blokk kontra 16v topp så ser jeg ikke den store forskjellen bortsett fra at det er mye lettere å billigere å få tak i deler til g60 motoren.

 

skal man først bygge noe skikkelig så skal deler byttes ut omtrent i samme mangfold på begge motorer, om man ikke driver med jalla mekk som veldig mange her inne driver med da

 

les: for meg i hvertfall

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN når det gjelder g60 blokk kontra 16v topp så ser jeg ikke den store forskjellen bortsett fra at det er mye lettere å billigere å få tak i deler til g60 motoren.

 

Hvilke deler snakker du om da?

 

Stempler er hyllevare til 16v, men må custom lages til G60 feks (pga kortere råder)

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slutt å vær så inni hekken påståelig da knoff.

Er det noen her inne som vet det aller meste om g60/40 samt vw motorer med futt, er det polo classic.

 

du kommer ingen vei når du er så innbitt negativ og påståelig!

 

var et spørsmål da

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke no vits å bli frekk! du bor ikke så langt unna.

men du skal ikkie være så påståelig å trangsynt bare fordi du ikke klarer å hoste opp deler like lett som oss andre,

 

skal vedd på at jeg skulle fått til g60 16v både raskere å billigere en du vil klare om du går utfra en 16v motor

 

Bare å komme innom vettu, så kan vi prate eller var det noe annet du ville:hug: ? Jeg har en komplett 16v stående, så delene har jeg ganske lett tilgjengelig ;). Og du vet hva de sier, raskt og billig er ikke bra. Flott for deg vis du mener at du kan skru sammen en 16v g60 raskere enn meg, det gir deg sikkert en enorm følse av å være verdens beste i omtrent alt.:lol:

05 Skoda Octavia L&K

75 Jaguar XJ6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:deng

Bare å komme innom vettu, så kan vi prate eller var det noe annet du ville:hug: ? Jeg har en komplett 16v stående, så delene har jeg ganske lett tilgjengelig ;). Og du vet hva de sier, raskt og billig er ikke bra. Flott for deg vis du mener at du kan skru sammen en 16v g60 raskere enn meg, det gir deg sikkert en enorm følse av å være verdens beste i omtrent alt.:lol:

 

hehe. ja ok.

har ikke noe med at jeg er er ute etter å si at dere/du ikke kan sakene deres , noe dere sikkert kan, men poenget mitt er at det er andre muligheter å ting som funker en det som dere/du sier..

 

er ikke vits å si at sånn må du ikke gjøre!! kun ditt å datt som funker.. det er piss.

 

dessuten. å begynne med personlig dissing!! thats low

 

:deng :deng :deng

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wonder: men å komme med trusler er ikke low? Min mening : det enkleste er ofte det best, selv om ikke det er like lett å få til i praksis, utrolig hvor vanskelig man skal gjøre det til tider :D Jeg syns det er lettes å begynne med en 16v som utgangspunkt.

05 Skoda Octavia L&K

75 Jaguar XJ6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wonder: men å komme med trusler er ikke low? Min mening : det enkleste er ofte det best, selv om ikke det er like lett å få til i praksis, utrolig hvor vanskelig man skal gjøre det til tider :D Jeg syns det er lettes å begynne med en 16v som utgangspunkt.

 

jo er nok low det å..

 

 

greit nok at det er vanskeligere for den personen som kjenner til 16v motoren bedre..

 

men har man lettere tilgang på snadder til g60 (som meg BLA) så ville det vel vært idioti å begynt på noe annet.

 

nå skal det også sies at jeg missfårsto litt i begynnelsen av tråden for jeg trodde det var turbo vi snakket om :sleeping :sleeping :sleeping

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

custom lages?? er da flere som har det

 

Du får ramse opp da. Vet om bare ett firma som har jeg, og de har etter min mening for lav komp. Dvs hylle vare og hylle vare, de fikk laget opp en batch med custom stempler til å selge med konverteringsdelene sine.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ramse opp da. Vet om bare ett firma som har jeg, og de har etter min mening for lav komp. Dvs hylle vare og hylle vare, de fikk laget opp en batch med custom stempler til å selge med konverteringsdelene sine.

 

igjen så ver det ment som et spørsmål å ikke en påstand :)

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første steg kan være å snakke med ditt lokale biltilsyn og høre hva de sier, de blir nok ikke så happy om man kommer til de med en ferdig bygg bil og forlanger å få den godkjent. Med tanke på effekt så burde det ikke være umulig siden Vr6 kom med 174\193hk orginalt og g60 har 160hk. G60 har samme bremser som de første årsmodellene av gti\vr6 golf3, bortsett fra at golf3 gti\vr6 har 5-bolts.

05 Skoda Octavia L&K

75 Jaguar XJ6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår