Gå til innhold

Endelig TT

Ranger emnet


Lubert

Anbefalte innlegg

Ja da har jeg endelig skaffet meg en TT.

Ny på dette forumet forresten.

 

Tok ikke lang tid før jeg begynte å tenke på chipping og div annet.

Bilen er en 225 Quattro 2000 modell.

Kan man hente forsvarlig 300 hester ut av denne motoren? I såfall hva skal til uten å bytte turboen. Har sett at ts-racing i oslo gjør noe med eksosanlegget og chipper og kan da komme opp i ca 280 hk. Hvis jeg ikke husker feil.

 

Er black box et dårlig alternativ til computer chipping?

Der kan man hente bilen opp til 260 hk. Om tallene stemmer da.

 

Er helt i hundre for tiden. Skal bygge om bilen utvendig så den ser ut som v6 utgaven. Blod rød lakk osv. Mye overtid på denne gutten fremover.

 

Mvh Stian :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du trimme bilen din til 300hk må du nok ha ny turbo:) turboen som du har i bilen din er en k04, blåser maks 270 kanskje du klarer 280 ved bytte av eksos, filter, resirk, intercooler,+ en god mapping som står til bilen, en normal chip tipper jeg 260-270Hk.

 

om det er plass til intercooler?. Svar: utrolig god plass faktisk, jeg kjører med denne, en forge intercooler.

intercoolerturbo.jpgforgeintercooler.jpg

 

skal du ha turbo kit er det mange som selger dette, som f,eks http://www.owp-tuning.no

 

HAr du noen bilder av bilen din?????? vi setter pris på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

owp tuning var en super super side. Noen som kjenner til en nettside som leverer chiper til Bensin biler. ?

Finner bare til tdi

 

 

 

det er sykt mange som selger chip til TT, spørsmålet er hvordan chip produsent du skal ha????. hvor du skal ha det gjort?.

 

MTM

ABT

SKN

TS

BSR

POGEA RACING

OSV................. ++ MANGE FLERE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke speisiel mye brukt, så tviler på om det er noen som har erfaring med her i landet, el tar jeg feil?. skal du ha en normal chip, kan jeg sende deg chipen el om du sender styreenheten til meg så kan jeg lodde få loddet den inn:),

sender så styreenheten tilbake samme dag.

 

el så mener jeg TS har en avdeling i Tromsø?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke speisiel mye bruk, så tviler på om det er noen som har erfaring med her i landet, el tar jeg feil?. skal du ha en normal chip, kan jeg sende deg chipen el om du sender styreenheten til meg så kan jeg lodde få loddet den inn:),

sender så styreenheten tilbake samme dag.

 

el så mener jeg TS har en avdeling i Tromsø?

 

 

BB Racing er i Harstad. Dem leverer chiper fra TS racing. Blir vel å ta bilen dit. regner jeg med. Ganske dyrt. Men der tester dem jo bilen. Etter at chipen er montert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BB Racing er i Harstad. Dem leverer chiper fra TS racing. Blir vel å ta bilen dit. regner jeg med. Ganske dyrt. Men der tester dem jo bilen. Etter at chipen er montert.

 

 

ja sikkert en kjempe test det:) hva er prisen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det er plass til intercooler?. Svar: utrolig god plass faktisk, jeg kjører med denne, en forge intercooler.

intercoolerturbo.jpgforgeintercooler.jpg

 

 

Vil ikke ødelegge tråden men bare et spørsmål til TTOle.

 

Er dette ferdig bolt-on-kit fra Forge den IC'en der? Altså får man alt man trenger så man kan gå rett på montering??

 

Evt. pris og sted for å handle :)

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår