Gå til innhold

Godkjenning? Final word?


Arctur

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Skyline er en bil du ikke kan kjøre hver dag. Ta heller kontakt med en kompis som driver verksted eller noe og lei skiltene av han for noen dager som du skal kjøre.. kommer ingen vei med Skyline i Norge.. Er nesten som å ha et sverd hjemme.. du har lov til å ha det.. men du kan ikke bruke det!

Det ble en Skyline GTR34 Azurblå! Ah, sommerfugler i magen! Kommer Mai 2008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Skyline er en bil du ikke kan kjøre hver dag. Ta heller kontakt med en kompis som driver verksted eller noe og lei skiltene av han for noen dager som du skal kjøre.. kommer ingen vei med Skyline i Norge.. Er nesten som å ha et sverd hjemme.. du har lov til å ha det.. men du kan ikke bruke det!

 

Noen som vet hvordan regelen med prøveskilt er? hva koster slike å ha i året? med forsikringer og sånnt.. en kompis driver eget bilverksted.. kanskje kjøpt noen skilter i hans navn ;) og altid hatt dem montert på evt kommende bil. hehe

Av ekte mannfolk skal det lukte Diesel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er meget strenge regler på det, det må dokumenteres behov osv.. tror ikke det holder å bare ha et verksted, må være det ekstra behovet for å måtte kjøre ureg. kjøretøy osv..

 

det er egentlig ment til bilbutikker, og prøving av bil, derav navnet ;)

 

hørt om et par som har mistet disp pga unødig kjøring med rød skilt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

ja, det vet jeg, og er vel egentlig et feilgrep fra politi/tollvesen som gjør at det er skilt på den :)

 

Hun ble visst stoppet med prøveskilt som var utgått, ble pålagt å betale engangsavgiften, men fikk ingen skilt. tok saken til retten og fikk skilt.

 

dette er noe jeg så på 200sx forumet, regner med det er hold i det da det faktisk ikke kan være mange andre måter å gjøre det på.

 

I tilegg jobber en person i norge på spreng med diverse, etter mye testing og pengebruk er det vel nå mulig å regge, men koster :

http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?f=16&t=43405&st=0&sk=t&sd=a&start=40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har, aller erbødigst, hatt anledning til å kjøre en Nissan Skyline GT-R34, lettere trimmet ( maks 450 hk ) i kveld/natt. Dette var det SYYYYYYYYYYYKESTE jeg noensinne har vært med på!

 

Og det ble ikke akkurat mindre sykt da eieren stilte opp ladetrykket fra originalt til 1,4 bar ( det var hakk 2 av 4 )

 

Jeg håper virkelig at eierne av disse utrolige kjøretøyene kan få den ære å ha hvite skilt på Skyline uten noe videre om og men i fremtiden.

 

Mvh.

MagnusK89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår