Gå til innhold

Hei noen som kan Tysk?

Ranger emnet


cagivos

Anbefalte innlegg

Hei

Driver å ser på noen biler på nette. I det jeg finner bilen i mine drømmer skjønner jeg ikke hva som står om den..

Noen som vil oversette enkelt til meg liksom sånn at jeg ikke kjøper en senka bil elns so mer vanskli å importere?

 

Det er snakk om en nokså ny :rs4 haha neida er nok en a4

 

Der Wagen befindet sich in einem top gepflegten Zustand, ist selbstverständlich Scheckheftgepflegt (bei Audi Partner) und hat eine super Ausstattung mit Navi, Klimaautomatik, Bi-Xenon, sämtlichen S-Line Paketen, Bluetooth-Freisprechanlage usw. Zum absoluten Hingucker wird der Wagen durch die 20" Alufelgen von OZ Racing und der Tieferlegung durch ein KW-Gewindefahrwerk! Muss man live gesehen haben!! Einen Satz Winterreifen auf 18" S-Line Alufelgen gibts auch dazu. Alles weitere am Telefon, bin Tag und Nacht erreichbar. ANRUF LOHNT!!

 

Mvh

Eric

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The car is in one top maintained condition, is naturally check book-maintained (with AUDI partner) and has super equipment with Navi, climatic mechanism, Bi-xenon, all s-LINE packages, Bluetooth Freisprechanlage etc.. The absolute Hingucker the car becomes by the 20"aluminum rims of OZ Racing and setting lower by a KW thread chassis! One must have seen live!! A set of winter tires on 18"s-LINE aluminum rims gibts also in addition. All further at the telephone, is day and night attainable. CALL IS WORTH!!

 

Oversatt til engelsk med Babelfish..

Blir ikke perfekt oversatt, men du kommer langt med dette hvis du er oppegående i engelsk..

 

Mvh. lavamakt

2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X]

1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X]

1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår