Gå til innhold

Golf cab `82

Ranger emnet


Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

Er ikke snakk om bilen..

Men om noen senkefjører..

Tusis, de blir sendt i dag.. Sånn som du holder på, så har ikke det å få sendt de til deg vært 1pri.. Men de kommer ganske så snart:)

 

å når får jeg den da?? husk at jeg har betalt frakt å allt! så det er bare å få fart på sakene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Noen som vill kjøpe golfen? Kom med bud..

Er også interessert i å bytte mot annen bil med rwd..

 

Info om bilen...

 

1982 modell som har godt 182.000km

Litt rust, mye av det er tatt.. Trenger ny bakplate(fåes på veng til 300,-)

det er også ett 15cm langt hull i cab etter innbrudd..

 

Ting som følger med..

Ats classic 13x8 med 175.50 helt nye og ubrukte dekk..

Coilovers med TÜV

Ny frontplate

Gti leppe

Strøkene gti breddere

Zender skjørt

Gti ratt

 

 

Send pm om det er spørsmål eller om du vil ha bilder av noe!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke noe salg..

 

Og det med tussis bak i tråden her er ordnet opp for en stund siden, og han har fjørene sine.. Bare så det er klart!

 

 

Noen flere bilder uten jekken på bakhjulet.. :D

 

DSCF0440.jpg

 

Bredde på hjul bak..

DSCF0442.jpg

 

Bredde forran

DSCF0443.jpg

 

DSCF0445.jpg

 

DSCF0448.jpg

 

Bilde forfra

DSCF0447.jpg

 

Prøvde meg på noe funny med permanent tusj, Blir kanskje gjort omigjen en annen gang.. Ble ikke helt som planlagt..

 

DSCF0456.jpg

 

Bak, ble igrunn tøft.. Men skrifta kunne blirr bedre:P

 

DSCF04401.jpg

 

DSCF0458.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E helt greit i militæret, eneste store irritasjonsmomentet e at alt e så jævla firkantet.. Coiloversa kom dagen etter æ reiste, så fikk ikke sett på dem før første perm (nu), men gidder ikke montere før til sommern. Men da blir både coilovers og nypolerte pirelli p slots montert, va et skikkelig drittarbeid og shine opp! :)

 

Blir nok en fet cab til sommern skal du se, tur ikke du kommer til og angre hvis du enda har den til sommern. Taket nede, skyfri himmel og solskinn... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å prøve å få litt lyd i golfen nå.. Har spiller forsterker og en mtx 12" subb liggende.. Men som dere sikkert alle vet, så lekker disse bilene.. Hulle i caben min gjør det vel ikke spessielt mye bedre..

 

Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre?

Skal vel ikke spessielt mye vann til for å ødelegge anlegget?

Også lurte jeg på å skaffe meg noen høytalere i hatthylla, finnes det høytalere som tåler vann? :P lurer på om det hadde vært det lureste egentlig:P

 

Lurte på om jeg skal gjøre ett forsøk på å få bilen tett.. Bruke silicon osv i hjørnene forran osv!? Noe som vil fungere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår