Gå til innhold

trenger hjelp til fremtidig bil

Ranger emnet


KadettKris

hvilken bil syns du er best og fines å drive med?  

16 stemmer

  1. 1. hvilken bil syns du er best og fines å drive med?

    • Opel Rekord A P1
      1
    • Opel Rekord A P2
      0
    • Opel Rekord B
      0
    • Opel Rekord C
      7
    • Opel Rekord D
      1
    • Opel Manta A
      7


Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir det V8 med twin turbo og kompressor skal jeg putte det i Opel Diplomat B, jeg skal sveise bakdørene til bilen siden jeg ikke skal ha bakseter også siden jeg skal ha veltebur og innvendig skal være helt ribba med noen metalplater for at det ikke skal se stykt ut!

 

Jeg ble ganske inspirert av den muskelbilen i The Fast And The Furious som hoved personen kjørte på starten av filmen! :)

Lost in the 50's

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

har forandra planene, det blir for dyrt med V8 med twin turbo og kompressor, blir nokk best hvis istedenfor å går fra Opel Rekord C med v8 og turbo til Opel Diplomat B så tar jeg å beholder den V8 jeg skal kjøpe i C Rekorden og nøyer meg med maks 2 turboer, så slipper jeg å bruke MASSE hvis av spenn på noe jeg kommer til å bruke FOR lang tid på!

Lost in the 50's

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
Fått deg rekord C nå?

 

nei ikke enda, men har bestemt meg for hva slags biler jeg skal skaffe meg, det blir nokk ikke alle, men her er lista over de jeg har tenkt og skaffe meg:

Rekord C

Manta A

Kapitän fjerde generasjon 1954-55

Diplomat B (værsonen som har V8 med automat girkasse)

og kansje bonde Blitz eller blitzen fra WW2

Lost in the 50's

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår