Gå til innhold

Honda civic, Prosjekt Musi


Nette84

Anbefalte innlegg

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dama mi lurte på hvor mye du skulle ha for bilen når den er ferdig!

 

;D

 

heisann, desverre ikke til salgs med det første om noen ikke kommer med en megabud.. tenkte jeg skulle ha de en stund, kan rope ut når jeg skal ha meg noe nytt :)

Toyota Camry Solgt-05

Honda civic Solgt-06

Bmw 316 Compact Solgt-07

Honda Civic-95 HB ,still going strong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder ifra garasjen, er umulig å få frem den virkelige fargen..

 

DSC00833.jpg

 

Felgen ser utrolig liten ut, men har ikke fått kjørt bilen etter at vi bytta felger, så den siger litt ned:

 

DSC00828.jpg

 

DSC00829.jpg

 

Åh så gla i bilen sin ;) tihi

 

DSC00836.jpg

Toyota Camry Solgt-05

Honda civic Solgt-06

Bmw 316 Compact Solgt-07

Honda Civic-95 HB ,still going strong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAMN! hahha rosa civic var kult. morsomt å gjennomført prosjekt. har ikke sett her inne før idag.da jeg skjelden bruker bilforumet. henger mest innpå club-honda sitt forum, som mange har annbefalt før meg ser jeg:) er ikke noen styling fanatiker, men det der synes jeg ble tøft. kan ha noe med at den er så gjennomført jentebil med kjempe pent interiør:) You go girl!

- Honda Crx 1989 modell 1,8l:D

X biler:

-Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ble faktisk jævlig kul den! Jeg digger "unormale" farger på biler..

Jeg tipper du kjøpte stylingen hos BSBildeler? lukter litt kinakopi av stylingen med tanke på den noe under standard passformen.

Bare å børste rein en hylle å rydde plass til pokaler nå kanskje ja :)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår