Gå til innhold

Golf Photo-Shoot?

Ranger emnet


yosh_jt

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok, men skal vi si den 12 august?

 

Kom til å tenke på at vi kunne ta ved en av de gamle hangarne, der fornebu var før. Er statoil like i nærheten og så muligheter for bilvask.

 

Ingen fine plasser oppåver langs mjøsa forresten?

 

For\imot?

www.bilforumet.no/faq

Reinoud sier:

tits are good

Reinoud sier:

white RS6 too

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er åpen for forslag til andre steder også jeg, Fred... :)

Skal ikke du oppgradere snart a? ;)

Flott! Da er du fotograf... :)

Kanskje Marvil vil stille opp også?

Joa,blir vel no oppgraderinger. Hadde en audi 80 cab en liten stund, men viste seg å være så mye tull så jeg leverte den tilbake.. :P Driver å glor litt på Audi A3 nå, men vi får se hva det blir til!

Uansett så er jeg fotograf! :D Så klart!!

 

 

Det var jo et fototreff på gardermoen,på rallycross banen for en stund siden, det var jo vellykket!Fikk faktisk låne banen gratis mener jeg å huske, det hadde jo vært en mulighet. Vi fikk i utgangspunktet ikke lov til å kjøre,pga lisens osv, men ble da noen kjørebilder for det! ;)

 

Eller så har det vært nevnt i en annen "fototreff tråd" at flyplassen på Kjeller hadde vært en mulighet. Det går jo ann å ringe dit evt. stikke innom og høre.

Jeg jobber forsåvidt ikke langt unna, kan jo se om jeg får surret meg til å stikke innom en dag...tvilsomt at jeg gidder men... :P

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel være litt dumt i forhold til gresset der.

Om alle kjører utpå der vil man vel få en mindre hyggelig grunneier på nakken? Kanskje?

 

Men godt forslag å bruke området rundt Hamar da :)

Tviler dog jeg gidder Hamar, litt langt unna..

1998 VW Golf IV 1,8 Highline

Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa,blir vel no oppgraderinger. Hadde en audi 80 cab en liten stund, men viste seg å være så mye tull så jeg leverte den tilbake.. :P Driver å glor litt på Audi A3 nå, men vi får se hva det blir til!

Uansett så er jeg fotograf! :D Så klart!!

 

 

Det var jo et fototreff på gardermoen,på rallycross banen for en stund siden, det var jo vellykket!Fikk faktisk låne banen gratis mener jeg å huske, det hadde jo vært en mulighet. Vi fikk i utgangspunktet ikke lov til å kjøre,pga lisens osv, men ble da noen kjørebilder for det! ;)

 

Eller så har det vært nevnt i en annen "fototreff tråd" at flyplassen på Kjeller hadde vært en mulighet. Det går jo ann å ringe dit evt. stikke innom og høre.

Jeg jobber forsåvidt ikke langt unna, kan jo se om jeg får surret meg til å stikke innom en dag...tvilsomt at jeg gidder men... :P

 

Kunne ikke du ha sjekket det opp litt da?

Synes at området rundt Jessheim er veldig greit for treff liksom, for det er såpass sentralt og midt i for mange folk.

 

Tror vi prøver å sette datoen til 12 August

klokkeslett? 16.00? så får vi forhåpentligvis litt sol og skumring med på bildene.

Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!!

98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421

Powered by http://www.dreamtm.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår