Gå til innhold

Advarsel mot bilselger

Ranger emnet


Fukaniso

Anbefalte innlegg

må nesten si meg enig i alt som blir sagt her og kunden burde absolutt ha merket dette.

 

men, som han sier så var d en kompis av han som kjøpte bilen og, av erfaring så vet jeg at folk flest har altforlite peiling på bil. sikkert en av grunnen til at han bet på denne anonnsen der alt skulle være STRØKENT.

 

er ikke alle som vet hva en motor er i d heletatt.

Mvh Tage Midtun

 

volvo 940 97 turbo

volvo 245 86 racarvogn

245 glt 87 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om det skal gå greit å få dette kjøpet hevet.

Folk har generellt for lite peiling på bil og dermed er de lettere å lure..

Jeg for min del er ingen rasist, men når jeg skal være helt ærlig her så hverken kjøper jeg bil eller selger bil til folk av utenlandsk oprinnelse.(nå kommer det vel en moralpreken, men det får så være)

Vet ikke helt hvorfor...føler at jeg gjør noe jeg ikke vil når det kommer til folk fra sør og kjøp og salg egentlig.

 

dolk: din tosk!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Jeg vet at tråden er gammel men jeg som en Utelandsk kjøper ikke biler av utelandske! Jeg stoler seff mer på Norman enn utelandske, Selvom jeg har kansje prøvd å bli lurt av norman. Kjøper og selger biler og sier ærlig hva som feiler bilen, Får kansje 2000/3000kr mindre i pris men er verdt enn å bli anmeldt og stresse me hele driten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du vise meg hvordan du fant ut av det?

 

Jeg kan kanskje?

 

Jobbet et halvår i bilutleie. Jeg vil tro det var rundt 10 skader på innlevert bil i tidsrommet, og kun en av disse kundene sa i fra om skaden når han leverte bilen (men godtok ikke uten videre å betale for den). Kun en av disse ti kundene sa "OK, da har jeg vel skadet den uten å være klar over det.", men det var en firmakunde som ikke måtte betale personlig.

 

Resten sier at bilen har blitt skadet på parkeringsplassen. I likhet med samtlige skader på de andre bilutleiefirmaene sine biler. Vi har Norges mest skadeutsatte parkeringsplass...

 

Og dette har ikke noe med at vi dikter opp skader eller noe, kunden får alltid bilder og verkstedregning og forsikringsoppgjør (som vi for øvrig har det dobbelte i egenandel på enn det vi belaster kunden).

 

Privatpersoner har skjørere økonomi enn butikker, så enkelt er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår