Gå til innhold

Ny lastebil på tunet. Scania R500 Topline 007 modell

Ranger emnet


JvhCossie

Anbefalte innlegg

Var og henta denne her i går!:jerkoff:

 

Specs: Kampanjemodell med MYE utstyr

 

-Alt lakka utvendig

-Xenon nærlys

-Rustfrie plater bak og på siden med "V8" borra på siden

-Tåkelys og park som kjørelys

-3 aklset med tvillingboggi

-Skinn

-Opticruise

-Komputer med aksellastmåler Turbotrykk etc

-2.90 aa, flyttbar skive

-Osv...

 

Knakanes god bil som går meget godt!

 

007yj3.jpg

 

 

008ee4.jpg

 

010ij7.jpg

 

 

Meeeeeeen... er ikke sikkert jeg får beholde bilen, må muligens bytte den med en MAN :puke: :eek: :jail

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei!

 

fin bil :) er gode å kjøre disse, og er fin lyd, og gode seter og god trekkvilje i bilene ;) no synes eg ikkje lakkerte speil er noke særlig da, siden det alltid er en eller annen idiot på fergen som alltid kjem ani, eller en tosk på en trang vei inni sogn som ikke viker, så det kjem svarte merker på dei..

 

men fin bil uansett :)

 

vet du kassla MAN du må bytte til? har god erfaring med TGA 26 480 5 star.. det er gode biler synes jeg..

 

lykke til :)

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAN TGA 530.... Møkkabil... Vond å sitte i teit, motorbrems/retarderstyring, Feil rattstilling, Skranglete, Mye vindsus, Elendig automat, mye feil og dritt, virker generelt mye billigere og mindre solid enn Scania...

 

Kjørte 480 som tippbil og den gikk rett og slett ræva... Orka ikkeno. Ble frakjørt så det holdt i bakka av en Scania 124-400 98 modell med samme lass... TG'n var 2006 modell. kjørte denne fra september til februar i år...

 

Lakka speil er et MUST! her på østlandet er det heldigvis ikke så mye ferjer :D Liker det best når det er helhet jeg... ulakka plast og slikt er ikke pent! Ser det er mange som bestiller R-serie nå uten lakk på fanger, stigtrinn og skjermer, fan så stygt! Får helt vondt jeg. Scania skal dulles og stelles med og kostes på, fattige kan heller kjøre mercedes eller MAN etc...

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no har eg ikkje kjørt noke annen MAN enn 2007 mod trekkvogn 480 5 star, og den fungerte no greit til mitt bruk.. var mange på håbakken som likte den.. var grei løsning inni den og i forhold til scaniaen som eg har no, litt større..

 

har kjørt masse scania også, og synes det er bedre enn MAN.. for å si det slik, man får det man betaler for ;) betaler heller 300.000 ekstra for en scania med dobbel så mye kjørekomfort og god retarder og fin lyd.

 

håper du får beholde scaniaen og at vi sees på veien en gang! :) hvor kjører du forresten???

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah... Da var Scanian borte og bytta med en lurvete 2001 modell MAN TG-A 510.... 513000km osv... Blir ikke lenge da, skal vel handle en ny Scania krokløft hvis det går i box med kjøring. R560 med max senking og lavprofil... :D

 

Nye bilder kommer etterhvert.

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

En liten oppdatering fra meg...

 

MAN'en var det så mye tull med at den ble levert inn igjen siden de ikke klarte å fikse den på verkstedet. (var inne med girkassehavari 4 ganger på 2 måneder)

 

Så "ny" Bil måtte til:

 

Scania (såklart) 164-580 Pusher med hellakk, alufelger, danskeskap inni, rakrør på sidene osv..

 

Når jeg henta'n:

 

11092007011-1.jpg

 

Noen oppdateringer:

 

19092007012mr3.jpg

 

20092007014fx5.jpg

 

22102007063ye5.jpg

 

26102007079.jpg

 

IMG_4942.jpg

 

IMG_0726.jpg

 

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår