Gå til innhold

Colin Mcrae DiRT - Grisete moro

Ranger emnet


Naits

Anbefalte innlegg

jau er da bare å trykke på en knapp så er Xbox harddisken ute. ikke noe brudd på noe der. Nå kommer jo 120gb harddisken og for dem som vil ha den UTEN å måtte kjøpe inn Elite. Valgmuligheter, det liker vi!

 

Ellers tror jeg vi er riiiiiiiiiiiimelig off topic snart :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

 

her ser du at xobox 360 har best grafikk!

 

FEIL!

Spill som blir lansert til begge boksene så er xboxen best. men spill som kun blir lansert for ps3 (Som utnytter inmaten i ps3) har bedre grafikk!

 

Men skal vi fortsette å syte over hva som er best av Xbox 360, ps 3 og nintendo wii så kan vi lage en ny tråd ?!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT her også. men jeg har hatt en xbox 360 i et år nå og vil si at jeg er ikke fornøyd. kommer til å kjøpe meg en ps3 etter hvert.

 

Designet på xbox 360 er dårlig. hvit dårlig plast som knirker om man klemmer litt på den. bråker mye. har allerede hatt den inne på reperasjon 3 ganger nå. første gangen ripa den opp 3 av de nye spilla mine. fine runde riper rundt hele midten. det var uten å flytte på den. også har jeg hatt red rings of death 2 ganger. samt en haug av mange andre problemer. klikking i spill osv. syns heller ikke bilde er så overraskende bra. syns det suger faktisk:p grafikken er grei men opplever smålagging i blant.

 

Jaja gleder meg til å få slått kloa i en ps3 jeg:)

alle de mulighetene med playstation home og homebrew. eier en psp så gleder å få kobla de sammen;)

 

Ellers så er det jo bevist at det er en kraftig maskin. se på celleprossoren. er ikke for ingenting at US army tar i bruk ps3 sin celleprosser i hæren?

 

eller hva med han som bygde en supermaskin i kjelleren med 8 playstation 3? havna på lista over topp 300 supercomputere i verden, sammen med NASA og den i kina.

 

Nei jeg velger heller side med Sony:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT her også. men jeg har hatt en xbox 360 i et år nå og vil si at jeg er ikke fornøyd. kommer til å kjøpe meg en ps3 etter hvert.

 

Designet på xbox 360 er dårlig. hvit dårlig plast som knirker om man klemmer litt på den. bråker mye. har allerede hatt den inne på reperasjon 3 ganger nå. første gangen ripa den opp 3 av de nye spilla mine. fine runde riper rundt hele midten. det var uten å flytte på den. også har jeg hatt red rings of death 2 ganger. samt en haug av mange andre problemer. klikking i spill osv. syns heller ikke bilde er så overraskende bra. syns det suger faktisk:p grafikken er grei men opplever smålagging i blant.

 

Jaja gleder meg til å få slått kloa i en ps3 jeg:)

alle de mulighetene med playstation home og homebrew. eier en psp så gleder å få kobla de sammen;)

 

Ellers så er det jo bevist at det er en kraftig maskin. se på celleprossoren. er ikke for ingenting at US army tar i bruk ps3 sin celleprosser i hæren?

 

eller hva med han som bygde en supermaskin i kjelleren med 8 playstation 3? havna på lista over topp 300 supercomputere i verden, sammen med NASA og den i kina.

 

Nei jeg velger heller side med Sony:)

 

sony selv som har laget celledritet?

 

Du klager på bildet? Du er klar over det at det er ikke store forsjellen på xboxen og ps3 her?

Foresten, hvilken TV har du? tenk over det før du klager på sånne ting

 

Du skal jo ikke drive å klemme på xboxen da og det må jo være en grunn til at du må sende den inn til rep. for 3. gang da ?!

Helt sikkert en for for feilproduksjon / du har behandlet den feil.

 

synes designet på xboxen er helt greit jeg, men det blir fort møkketet pga det er hvitt

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xbox360 er for de som ikke har råd til det råeste. Enkelt og greit.

 

Eller for folk som betaler halv pris for et produkt av samme klasse. Det er marginal forskjell på maskina. Bare at en av dem er dobbelt så dyr. Og hvor ble det av Playstation Exclusives? Borte dem gitt. Det er økonomisk selvmord og gi ut et Playstation exclusive titler, mens det kommer "en del" greie titler til Xbox 360 som er eksklusive.. :)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Dette er bestilt. Og kommer på tirsdag! Gleder meg! :)

 

Morsomt at prisen på PS3 er det første argumentet X360fanboys trekker frem.

 

Skjønner forresten ikke regnestykket..

X360 Elite: 4000kr

X360 HD Dvd-Player: 1600kr

X360 WLAN Adapter: 650kr

X360 Wireless Controller (uten motionsensor) 350kr

2 stk random X360 Spill: 1000kr

Tilsammen blir dette: 7600kr

 

PS3 med WLAN, Blu-Ray ekstra kontroller og 2spill koster: 6000kr.

 

Hvordan kan PS3 være dyrere når X360 koster 1600kr mer for å komme på samme nivå? Selvom den da også kommer til kort...

 

EDIT: HAHA.. Denne topicen var 1mnd gammel... Unnskyld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DiRT er vannvittig moro ja. Det og Forza 2 er vel noe av det jeg bedriver mesteparten av hjemmetiden min med these days.

 

Ellers for å følge opp OT'en. Har både 360 og PS3. Tror ikke man kan ta feil uansett hvilken av konsollene man eier/kjøper. Mange spillene går på cross av konsollene og uansett hvilken man eier får man fete exclusives. Eneste store plusset jeg ser med PS3 hvis man måler det opp mot den originale 360 er at den har HDMI inngang men det kan man jo få på elite nå. Men skal innrømmes at jeg har hatt 360 inn til rep, aldri PS3en men har heller ikke brukt den i like stor grad.

 

En liten irriterende sak når det gjelder PS3 for meg er kontrollen. Synes den er for liten, 360 kontrollen passer mine hender mye bedre.

2005 BMW 118D

1996 Nissan Maxima V6 24v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var det mye feil DaButcher.. jaja.

Bluray er på kraftig veg nedover forresten, HD-DVD på vei oppover. (med tanke på salgstall og populæritet) BLuray har MYYYE Feil og funker dårlig. Er mer plass på Bluray ja, men nå er jo Dual Layer HDDVD ute som gjør at det bare litt forskjell på lagringsplass.

 

1. HD DVD tapte kampen mot Blueray og vil med tiden gå ut av butikk hyllene.

 

2. Blueray cd'er er noe av de beste noen gang laget, de tåler ekstremt mye iforhold til alt annet noen gang laget tidligere. De tåler tusj merker\riper osv og er veldig fleksible før de tar kvelden.

 

3. Blueray kapasitet øker med fremtiden (har faktiskt skjedd, men ikke blitt lansert på markedet enda for sluttbrukere), og dual-layer er ingen ting blueray folk ikke tenket på, det finnes det også... finnes idag 50gb på en blueray (dual tror jeg) og mer kommer pga muligheten ligger i den teknologien.

 

Xbox360 er for de som ikke har råd til det råeste. Enkelt og greit.

 

Ikke helt saklig, men ja du får mer for pengene med en PS3.

 

Min mening er at Xbox 360 og PS3 har forskjellige skreddersydde spill til seg, og det er alt hva du vil ha som avgjør hvilken maskin du eier. Jeg hadde Xbox 360, likte den jeg men savnet noe. Solgte den og kjøpte PS3. Nå kan jeg spille Metal Gear Solid 5 og Gran Turismo 5 når det kommer. Og ikke minst Assassins Creed med fin fin grafikk =)

 

beklager OT, jeg måtte bare =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. HD DVD tapte kampen mot Blueray og vil med tiden gå ut av butikk hyllene.

 

2. Blueray cd'er er noe av de beste noen gang laget, de tåler ekstremt mye iforhold til alt annet noen gang laget tidligere. De tåler tusj merker\riper osv og er veldig fleksible før de tar kvelden.

 

3. Blueray kapasitet øker med fremtiden (har faktiskt skjedd, men ikke blitt lansert på markedet enda for sluttbrukere), og dual-layer er ingen ting blueray folk ikke tenket på, det finnes det også... finnes idag 50gb på en blueray (dual tror jeg) og mer kommer pga muligheten ligger i den teknologien.

 

 

 

Ikke helt saklig, men ja du får mer for pengene med en PS3.

 

Min mening er at Xbox 360 og PS3 har forskjellige skreddersydde spill til seg, og det er alt hva du vil ha som avgjør hvilken maskin du eier. Jeg hadde Xbox 360, likte den jeg men savnet noe. Solgte den og kjøpte PS3. Nå kan jeg spille Metal Gear Solid 5 og Gran Turismo 5 når det kommer. Og ikke minst Assassins Creed med fin fin grafikk =)

 

beklager OT, jeg måtte bare =)

var du på IFA messen?

 

På den norske konferansen så sa de at HD-DVD og Bluray var like store!

 

Så før du kommer med enda et utsagn ang den krigen så sjekk litt fakta!

 

ang hva som er best er jeg ikke sikker, venter på Grand Turismo HD først.

 

på spill siden leder forza 2 overlegent ( i mine øyne )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår