Gå til innhold

Colin Mcrae DiRT - Grisete moro

Ranger emnet


Naits

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg anbefaler folk å gjøre det jeg gjorde, skru av det lille kartet øverst på skjermen (options helt ute på starten) og kjør utelukkende på noter. Det er mye morsommere! Er litt spennende å komme mot en topp og du får bare beskjed om å gi flatt jern :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en grunn til og kjøpe Ps3, tror spillutvalget kommer til og stige greit utover vinteren.. Og colin spillene syntes jeg er noe av de bedrde rally spillene.. (utenom 3`ern da....) australia etappene på 2005 har jeg vraka mange biler på:P

 

Mulig lage egne opsett på hvem knapper som skal brukes til hva? syntes det er artig og kjøre med gass og brems på skulder knappene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeje, kjøpe PC utgaven utgår gasnke enkelt på det grunnlag av at PC min suger, MAo spillert vill koste meg 10 laken.. :D Xboxen utgår fordi det er en xbox og fordi jeg alltid har hatt playstation.. Da står man tilbake med PS3 som i motsetnng til xobox360 er ett smykke du ikke trenger og gjemme i en skuff.. Uansett MÅ jeg ha HD-TV først.. det er 12 lapper det gitt :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da står man tilbake med PS3 som i motsetnng til xobox360 er ett smykke du ikke trenger og gjemme i en skuff..

 

Jeg digger det når PS fans disser designet på Xbox.

 

PS3

 

PS3.jpg

 

Brødboks

 

109759.jpg

 

mmm tasty!

 

ps3-grill.jpg

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg gleder meg til dette spillet kommer til PS3!

Synd vi må vente til høsten, men men.. hehe..

Det jeg gleder meg til, er den gangen man kan spille online ikke bare med de som har samme konsoll.. Hvorfor kan ikke feks. ps3/360 og pc eiere spiller online i samme spillet?

 

 

-- OT følger --

 

hehe, jeg skjønner ikke vitsen med å disse andre konsoller.

 

Fordeler med 360:

Den er billigere enn ps3

Onlinetjenesten er bra

 

Ulemper med 360:

Den bråker sykt (viftestøy og drev-støy)

Den er teknisk dårlig (mye problemer, ring of death, m.m.)

Onlinetjenesten er ikke gratis

 

Fordeler med ps3:

Den er teknisk overlegen i maskinvare

Den har flere features

Blueray avspilling

Oppskalering av dvd

HDMI 1.3

Man kan bytte harddisken med sonys velsignelse

Trådløse kontrollere lades via usb kabel (følger med)

Det er en mye penere konsoll en 360

Den er veldig stille (vifte, drev)

 

Ulemper med ps3:

Ikke veldig mange titler hittil

Den koster litt mer

 

Wii ja.. Hmm.. Jeg vet ikke hva som er fordeler med Wii.

Noen hevder det er gameplay, men når jeg prøver en konsoll som er teknisk dårligere enn forrige generasjons konsoller (xbox feks), så klarer jeg ikke å like spillet, selv om man kan slå golf ved å riste på en kontroll.

 

PS3 skal angivelig ha over 100 titler releaset innen utganget av året. Xbox kommer med en elite eller hva de kaller den, med hdmi, men det er selvsagt ikke hdmi 1.3! Dårlige saker!

De øker harddisk kapasiteten, men ps3 kommer også med en større harddisk.

 

Forøvrig kan man på ps3 installere linux med sonys velsignelse, man kan bytte ut harddisken uten å ryke garantien+++.. Det er ting som dette som gjør at ps3 i min bok får mer creds. Samt at det er en UTMERKET dvd/blueray spiller.. Kvaliteten på oppskalert dvdmatriale er så sinnsykt mye bedre enn vanlig dvd.

 

Senest i går testet jeg feks. mannen med den nakne pistol og man kan slå av/på oppskalering og stille på diverse avsettings under avspilling av dvdmatriale.. Det var MYE forskjell...

 

Den originale grumsete filmen ble ganske bra med oppskalering på full, på hdtv plasmaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var det mye feil DaButcher.. jaja.

 

Denne liker jeg godt:

 

Sony skal kutte prisen på PS3n sin for å få solgt unna en batch (var det for å oppgradere noe tro?), priskutt YAY!! Tenkte jeg da, men neida, når denne batchen er solgt unna skal de skru prisen OPP igjen.

 

hahahahahahahahaha

 

Hmm hva gjør bluray på fordeler lista?

Hadde ikke den vært der hadde PS3'n vært mye billigere. Hvorfor gir ikke Sony dere som bruker valget mellom å ha en billigere konsoll uten den, for så å kunne kjøpe den ved siden av?

Bluray er på kraftig veg nedover forresten, HD-DVD på vei oppover. (med tanke på salgstall og populæritet) BLuray har MYYYE Feil og funker dårlig. Er mer plass på Bluray ja, men nå er jo Dual Layer HDDVD ute som gjør at det bare litt forskjell på lagringsplass.

 

For å ta littegrann da:

 

"Ulemper med 360:

Den bråker sykt (viftestøy og drev-støy)

Den er teknisk dårlig (mye problemer, ring of death, m.m.)

Onlinetjenesten er ikke gratis"

 

Ikke fra og med nå. Reparert og oppgradert. Nytt kjølesystem som er stillere, og som eliminerer ring of death. Er ingen som får det lenger. (med mindre det skjer en gammel konsoll da)

 

Onlinetjenesten ikke gratis? Joda, Silver er gratis. Ikke Gold da, hvis du skal ha "full pakke".

 

Apropos onlinetjenesten; den blir oppgradert littebittegranne nå til høsten. (Dette er ikke noe nytt da, men for oss i europa så er det det. Amerikanerne har hatt denne funksjonen lenge nå) HD filmer, TV serier alt i HD klart til å lastes ned via Xbox live. I tillegg kan det streames. Det vil si at du trenger ikke vente på at hele filmen eller episoden er ferdig, bare se mens du laster ned. (den starter når den er buffret såpass at den ikke må avbryte sendinga midt i)

 

At PS3 er teknisk overlegen er jo bare tull. Ikke les Sony's egne rapporter og benchmarks, de er feilaktige. (til sony's fordel så klart), les uavhengige rapporter og tester av folk som ikke er tilknyttet hverken Sony eller Microsoft. (selvsagt sier en Ford selger at Ford er overlegent og det beste valget?)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at folk får ring of death er ford de er så trangsynte at de putter xboxen inni et skap uten lufting eller med lite lufting.

Hadde selv problem med at xboxen ble for varm og at den slo seg av. forstod det med en gang og tok den ut av tv skapet og satte den på gulvett litt i fra veggene så den varme lufta skulle komme vekk. Og siden har jeg ikke hatt dette problemet. Og jeg har xbox som er fra rundt lanseringsdatoen ;)

 

online tjenesten er jo gratis da.. Og skal du ha full pakke så koster ikke dette mer enn 600 i året(!) BILLIG synes da jeg

 

Når det gjelder spill som lanseres på begge konsollene så har xboxen vært mer overlegen på grafikk, lyd, loading +++ enn ps3'en

gjelder spesielt de spillene der folka bak ikke har lagt mer arbeid for å utnytte ps3'en sin inmat

Dette har jeg lest meg fram fra utallige tester jeg har sett på nettet og diverse blad

 

Og hva faen skal man med linux på en konsol ?

man kan bytte ut hardisken på xboxen og da ;)

 

Såååååeeeee... er du fanboy som kun går etter sony sine rapporter?

 

helt ærlig, etter det jeg har lest, sett og prøvd så synes jeg at man får mer for xboxen enn for ps3'en... men når ps3'en faller i pris er den kanskje verdt å kjøpe

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår