Gå til innhold

vagen sin bildetråd

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 653
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter ønske på ett annet forum om en større utgave av det ene bildet, måtte jeg sette meg ned og prøve gjenskape det på nytt :? Har vært SÅ flink at jeg lagret over den store versjonen av bildet, med den forminskede utgaven jeg jobbet med - så den store utgaven er borte :cry: Bildet ble ikke helt likt :? men greit nok..

 

avensis42bsmallsize.jpg

 

Trykk linkene for enda større utgaver:

 

http://img.photobucket.com/albums/v398/markryder/avensis2004/avensis42bmidsize.jpg

 

http://img.photobucket.com/albums/v398/markryder/avensis2004/avensis42bfullsize.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du har et virkelig godt øye for bakgrunner må jeg si! Veldig flotte bilder! Håper det kommer fler bilder med litt mer variasjon i hvilke biler du tar med:D Stå på!

 

Takker. Er SKIKKELIG dritt lei avensis'en selv :) Har "i kø" nå en avensis t22, enda en celica gt-4 og en mr2 mk2. Problemet er dette forbanna været som aldri er noe og dra ut i + at jeg har ikke så mye tid mandag-torsdag til og ta bilder, så det begrenser seg til helger :-/

 

Og veldig kanskje muligens ikke helt sikker men håper så er det ei veldig søt & pen jente som det skal taes bilder av (sorry, ikke noe slutty hore-bilder) med en bil til godt over millionen. Men det er VELDIG usikkert om blir noe av enda :-/ Har ikke tatt bilder av personer enda, så håper det blir noe av det.

 

Ah, glemte: det er en mr2 mk3 og en gammel chevy' som skal fotograferes også. SÅ DET MÅ BLI SOL EN STUND SÅ JEG REKKER DETTE, FOR POKKER!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kool:) er det oppe på frogner? (før frogner fra lillestrøm) :)

 

Korrekt. Flott "location".

 

Takker for ellers positive tilbakemeldinger fra dere andre. Har desverre ikke noe tolmodighet til og begynne noe photoshop kurs for og forklare hvordan alt er gjort. Let på nett, så finner dere informasjon. Er der jeg har lært alt jeg kan + MYE prøv & feil. Har tatt meg nesten 2år og komme dit jeg er, men for noen litt smartere (ergo: 99% av dere) så tar det sikkert kortere tid og lære seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår