Gå til innhold

Diablo VT - Mortensrud

Ranger emnet


Turboed1

Anbefalte innlegg

Vil si at du har litt feil, og når jeg skriver kit er det fordi dette lar seg bygge på bestilling fra Gemballa - Lotec ser du, de har byggd 3 biler med denne turbo oppsettet, den første som repotasjen i lambocars skriver om var Uwe Gemballa sin private og sitt prøveprosjekt. alle prosjekt starter som sagt med den første. Vel om 410 er for deg usansynelig så er det nå en seriøs repotasje om denne bilen, så ikke vet jeg. Jeg har selv vært i kontakt med Rosso AB i sverige som formidlet denne bestillingen fra meg, så vi får se til våren da hva vi har fått under hekken på Oksen så kan vi evaluere prosjektet da......

410 er helt usansynlig fordi girkassa ikke er giret for dette.

Og Ross AB har ikke hørt noe om dette, snakket nettopp med de.

 

Tviler på at du er eieren av denne bilen... :jail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker igjen for komelimentet på bruken av Diabloen, bilen skal vel egentlig brukes enn å stå bortgjemt i garrasjen, greit nok at mila blir sinnsykt dyre men hva pokker skal enn med en sånn bil til da. Vel jeg tenkte jeg skulle få lagt ut mailen fra Gemballa når den nå kommer, der er det alle vitale opplysninger samt repotasje video på bilen når den var ferdig. Greit å gjøre dette for å avlive all tvil, siden visse medlemmer har kommet med andre tvilsomme meninger som ikke stemmer........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du er meget rask til å komme med meninger om allt, for det første så kan du gjerne møte meg og bilen. Du finner meg i Oslo, og helt riktig som enn har kommet med i innlegg her så bor jeg på Storo, Du skriver at du har vært i kontakt med Gemballa om dette kittet. Vel gi meg refranse, fordi jeg som eier av en Diablo slet med å få noe respons på mitt ønske, og forresten har du selv noen okse i garrasjen eller er det bare en stor drøm du har................Visst du skulle ha et stort behov for å få oppfylt guttedrømmen så skal du så gjerne få ta en runder rundt kvartalet......Have a nice day.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. Han kjører en Diablo selv. Har også en egen tråd her på forumet om bilen.

 

 

Edit: http://www.bilforumet.no/diablo/127014-min-lamborghini-diablo-se30-jota.html

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du er meget rask til å komme med meninger om allt, for det første så kan du gjerne møte meg og bilen. Du finner meg i Oslo, og helt riktig som enn har kommet med i innlegg her så bor jeg på Storo, Du skriver at du har vært i kontakt med Gemballa om dette kittet. Vel gi meg refranse, fordi jeg som eier av en Diablo slet med å få noe respons på mitt ønske, og forresten har du selv noen okse i garrasjen eller er det bare en stor drøm du har................Visst du skulle ha et stort behov for å få oppfylt guttedrømmen så skal du så gjerne få ta en runder rundt kvartalet......Have a nice day.
Jeg skrev en mail til Gemballa for ca. 1 1/2 år siden, hvor jeg lurte på både spesifikasjoner på bilen de har laget, og om de kunne reprodusere det. Jeg fikk til svar at dette var en "one-off", og ikke noe de solgte.

Ja, jeg har selv en okse i garasjen, en SE30 Jota.

Hvem har du snakket med hos Ross som har ordnet dette? :wonder:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, du hadde en Okse også, en ganske sint en ser jeg, vel tar av meg hatten for den, du tokk innersvingen på meg dr, men du sier at du for 18 mnd skrev til gemballa og spurte om Lotec Turboen og at det var den enne, den som de byggde og trimmet ned var den enne de byggde, men kittet de lagde det på er en Lotec biturbo som Gemballa bruker til Porchene de tuner. Så Turboen og oppsettet lar seg bestille og bygge ikke noe hokkus pokkus det, høres ut som om dette er helt natta umulig. Men den turboen som blir satt inn kan yte 920 bhp, om det er fornuftig er en ting, men det anbefales å ikke gi mer en max 750 ut på alle hjula. Forresten så er det Jim på Accura, ser du er iverig i å finne ut av allt mulig, vi kan gjerne treffesd så kan vi finne ut av allt det du lurer så mye på. Men du skal få kreditt for en ting, bilen din var meget pen og spesiell, som eieren sikkert......Og er det noe mer som du skal til bunns i så skal du så gjerne få nummeret mitt, eller så finner du det på gatebil repotasjen om den forrige Diabloen jeg hadde.... Takker for i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen,dvs Roland Affort, kan rettferdiggjøre en pris på 93000 kroner for en vinge er sinnsykt,man kan lage halve karosseriet for den prisen...

 

Så ingen "Flake"-effekt på bilen når jeg så den. Kanskje mer synlig i sollys... Og Forefun bodde vel på Storo? Ikke Sofienberg?

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår