Gå til innhold

crux-:Honda Civic EK - JDM prosjekt under stadig forandring

Ranger emnet


crux-

Anbefalte innlegg

Tenkte det kunne være litt artig med en prosjekttråd her også. Prosjektet er vel kjent i Club Honda, men mindre kjent her.

Bilen er en liten symaskin jeg koster på altfor mange kroner. Prøver å bygge den opp etter all japanske kunster, koste hva det vil. Bilen ser vel igrunn aldri lik ut fra uke til uke nå i sesongen, men det er først og fremst felger jeg skifter oftest. Skal sette opp litt liste over mods når jeg har tid.

PIC00174.jpg

MyCivic3.jpg

MyCivic2.jpg

Feature JustStance.com

http://www.juststance.com/style/wheels/not-your-everyday-s2k/

 

JDM wheels --- ask me:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er vel de største forandringen som er planlagt i løpet av sommeren. 2 sett felger på vei fra Japan, Orginal Honda navigasjon og orginalt EK9 Type-R interiør. I tillegg er det masse småting som også ligger i garasjen eller er på vei hjem til meg.

StarkRennsport.jpg

Enkei-CPS.jpg

EnkeiRP01.jpg

CivicNav.jpg

PIC00172.jpg

Feature JustStance.com

http://www.juststance.com/style/wheels/not-your-everyday-s2k/

 

JDM wheels --- ask me:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tredje grillen jeg har prøvd nå, så er mest fornøyd med helheten i fronten med den på, hehe. Blir nok heller ikke sveist bakluke på den siden det ikke er en tyskerbil jeg har.

 

Teknisk sett er jo clean bakluke og skiltet plassert i bakfangeren ganske japansk, mange japanske biler som har hatt dette på JDM only modeller (Mitsubishi Lancer Ferio, for eksempel, hadde skiltet på bakluka i Norge, i bakfangeren i Japan) ;)

 

Men Civic blir for plain med clean luke. JDM lukene er vel annerledes, skiltplass til japanske skilt, vil jeg tro? Eller bruker man bare samme bakluka? Liker JDM-tankene, godt å se at en del begynner å gå vekk fra plastic stilen.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiltholder skal være litt mindre på japanske Civicer mener jeg å tro ja, men mange tyske Civicer som går med sveisa luke vet jeg.

Har hatt svære fangere på bilen også, så skal vel ikke si for mye nedsettende om den saken, hehe.

Feature JustStance.com

http://www.juststance.com/style/wheels/not-your-everyday-s2k/

 

JDM wheels --- ask me:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er rundt og surrer her også ja.

 

Klart det :) Har lagt ut prosjekttråden her også, for å se hva resten av bilnorge synes...

Er jo bare en skarve Civic, men jeg har jo det morro og lærerikt med den ihvertfall.

Stephan Skogen

Coupe Council Member # 39

Honda Civic Coupe EJ2.1

Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår