Gå til innhold

Har noen sett noe til min gamle 3'er ?

Ranger emnet


Mandel

Anbefalte innlegg

Hadde en Golf 3 som jeg bygget opp over et par år, og solgte for ca 2 år siden.Den gikk i samme by som meg før, men ble solgt videre for et halvår siden tror jeg. Hadde vært gøy å vite hvor den går nå, og om noen har tatt seg av den..

 

Her er noen bilder fra dens "glansdager", om man kan si det.

 

derglfgfer.jpg

 

CARSHOT09.jpg

 

photo01010177.jpg

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på lillehammer å så på den, skulle kjøpe den også, men selgeren var såpass useriøs at jeg kjøpe meg en annen bil!:) Var nok ikke like fin som når du hadde den Mandel. Hadde blitt endel rust på bakluke (nederst ved vinduet) var også litt rust på kanaler og knuste spredere foran.

 

Møtte bilen forresten en gang til, på Gjøvik. Da jeg skulle godkjenne senkesettet, så ut som han dreiv med det samme også, da var det vinter stuk på bilen, så fikk ikke sett så mye på den :)

 

Fint om noen har bilder av hvordan den ser ut nå :)

- 1995 VW "Cult Golf" :)

x 1986 VW Golf 2 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på lillehammer å så på den, skulle kjøpe den også, men selgeren var såpass useriøs at jeg kjøpe meg en annen bil!:) Var nok ikke like fin som når du hadde den Mandel. Hadde blitt endel rust på bakluke (nederst ved vinduet) var også litt rust på kanaler og knuste spredere foran.

 

Møtte bilen forresten en gang til, på Gjøvik. Da jeg skulle godkjenne senkesettet, så ut som han dreiv med det samme også, da var det vinter stuk på bilen, så fikk ikke sett så mye på den :)

 

Fint om noen har bilder av hvordan den ser ut nå :)

 

 

ja den ble nok ikke tatt like godt vare på som den burde ha blitt av den forrige eiern.

tror den stod ute hele året..

 

 

du kan nok være fornøyd med å ha valgt cult-golfen, for den kunne jeg også tenkt meg : D

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår