Gå til innhold

Hjelp : kjøp av bil men usikker på hvilken?

Ranger emnet


VeilSide

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter ny "bruksbil". Vet ikke hva jeg har lyst på men har tenkte litt på BMW E30, gammel boble og MB 190E (gjerne med Evo-plastikk).

 

Er forsåvidt på jakt etter hva som helst. Ferdig styla, ferdig trimma (tviler på jeg finner noe i prisklassen jeg har tenkt på) eller noe som kan stylest masse. Har bil som går sånnt "helt ok" men har egentlig aldri hatt noen plastikkbiler.

 

Noen forslag? Prisklasse rundt 50-60 000. Kan godt være tomatgir og feilhjulstrekk vist det ser bra ut eller det kan også se helt standar "kjedelig" ut så lenge det flytter greit på seg. Men ikke noen slags samlerobjekt for bilen skal brukest hele året rundt (kan godt kjøre en skamfin bil om vinteren jeg men ettersom jeg jo er bilentusiast vil jeg spare pene biler :) )

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på han som anbefalte MB 190 serien, kjempegod bil tross aldrer. Har selv en 91 mod 2 liter aut. Solide og slitesterke biler som samtidig er veldig pene:) Forbruk er jeg ikke sikker på egentlig men synes da ikke min bruker så mye...

Finn helst en facelift modell, etter 88/89, bedre seter med armlene, det er godt å ha!

Legger ved noen eksempler:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9661884&sid=xz11abci7A6_291929

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10404885&sid=xz11abci7A6_291929

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10572308&sid=xz11abci7A6_291929

1995 Mercedes-Bemz C250 Diesel Aut sedan

X: 1991 MB 190E 2,0

X: 1985 Volvo 740 GL 2,3 aut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har sett litt på den der ja :)

 

Skal jeg ha 190E må det neste være en 2,3 eller 2,5. Minuset med den du linker til der er fargen. Stress vist (eller det heter når) jeg finner ut jeg hiver på litt sparkel/plast eneste.

 

Hadde en 1303S oppe på bukk på jobb i dag som jeg funderer litt på. Ett lite rusthull i gulvet (en trodde det var fra den ene dreneringskanalen). Clutchen tok nå vel langt ute samt jeg må trene bena litt mere for å greie bremse (eier nå er ei jente på 25 som sikker aldri har bremsa hardt noengang). "Påståtte" 64k på telleren med prisantydning på 20k (jeg har sagt jeg vurderer den på 15k).

 

Har også blitt kontakta av en som har en Audi 80 Quattro 16v sport? Er dette kanskje litt artige biler?

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår