Gå til innhold

Badmikke prøver noe nytt ;)

Ranger emnet


BadMikke

Anbefalte innlegg

ja jeg er da helt færsk her ;) jeg har aldri modda noe biler eller noe på photoshop med tente jeg kunne legge ut mine første bilder ;)

 

takker for hjelpen av de to guttene her inne ;)

 

orginale bilde

 

DSC00281.jpg

 

modda bilde:

 

Untitled-1.jpg

kjør med vett, ligg bredt!

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var seriøst ille... du burde øve deg på å få felgene til å passe lysforholdet på bildet. Prøv med birgthness/contrast. sjekk tutsa på siden min... de kan kanskje vøre til hjelp. men stå på... øvelse gjør mester!

 

hysj du da.. dine første var mye værre! den der var ikke så ille til at det var den første, og med så dårlig utgangspunkt.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe skal prøve med bedre bilde jeg ;) hehe.. måtte jo prøve med min egen bil først vet dere ;) men da skal jeg ta til meg rådene og prøve igjen ;) mere bilder kommer snart ;)

kjør med vett, ligg bredt!

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var seriøst ille... du burde øve deg på å få felgene til å passe lysforholdet på bildet. Prøv med birgthness/contrast. sjekk tutsa på siden min... de kan kanskje vøre til hjelp. men stå på... øvelse gjør mester!

 

Dine var ikke så mye bedre da du var nybegynner:)

Jeg synes han er flink jeg:P

han lærer fort!!

Audi A6 1.8 Turbo S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ja senking har jeg gjort på noen biler, men jeg syntes det så så uvirkelig ut på denne bilen.. likte den slik den var egentlig.. men eller takker jeg for komplimangene ;) hehe.. kan slenge inn flere bilder ettervert;)

kjør med vett, ligg bredt!

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår