Gå til innhold

Camry 4WD

Ranger emnet


JÅR

Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt meg en -89 Toyota Camry 2.0 GLI 4WD, gått nesten 250'. Kjøpte den av en kompis, så jeg har fått tetstet den på vinterføre tidligere... Virket som den satt temmelig bra på for meg som knapt har kjørt 4WD på glatt vei. Har lite erfaring med Toyota, eneste yotan jeg har hatt er en MR2 turbo, men den tålte iallefall juling:) Noen som vet noe om disse bilene, f.eks. hva de ligger på i pris? Er det noen svakheter, og ikke minst; er de så jævla sjeldne som det virker som? Glad for all info om bilen....

-94 MB C180

-86 MB 190 2,3-16V

-81 Opel Ascona B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Hey! Gratulere me ny bil!.. har akkurat kjøpt mæ en sånn her av en på arneid, betalte 8000,- færdig registrert, å sia æ bor i nordnorge her vinteren e for fullt, kjøre æ den dalig på vinterveia, å d e en konge vinterbil, meget enkelt å holde den i sladd! detta e nok en bil du kommer t å bli fornøyd me! grutulere

Jo eldre man blir, jo meir forståelse får man av kunnskapen Sladding ;)

 

Mondeo 2.0SI & Ford Sierra IS '86(Lekebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Ja, camry 4wd finn du ikkje mange av.

Så heldi e du som fikk deg en.

Camry e skuddsikre biler alt i alt

men det e rusta som tar dem desverre.

Motoran må du skyte me elefantkaliber for at dem

skal stoppe sies det. Har en camry xli.

Motoren e trilla 350 000 uten store problemer.

Bare ei topp pakning såvidt jeg vet.

 

Gratulere me god bil:)

Det er bare to typer bilister på veiene: idioter som kjører langsommere enn meg, og de svina som kjører fortere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår