Gå til innhold

Rød Eclipse Stokkebakken i bamble/telemark 20 juni 1315.

Ranger emnet


Azzido

Anbefalte innlegg

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kim gir svært sjeldent på med Skylinen med mindre den er på treff da. Han skal sikkert på Gatebil til helga så kanskje du kan kjøre mot han der Polo20vt?

 

Skal ikke på Gatebil jeg, så vi får nok stelle istand noe her hjemme. Har snakka med Kim for lenge siden jeg, han sa det kunne vært gøy å testa;) Du som er kjentmann & los i byen får vel med noen biler som er klare for litt lek:hide

 

Jepp :) Får ikke tid å kjøre neste uke før gb heller :( Overtid vær dag :/ Kansje jeg rekker å få gjort noen nye mods føre en evnt photoshot også :)

 

hehe, var på en liten tur idag og fant ut at jeg ville ta noen bilder :)

 

Hva tror dere ?

 

Kul bil hadde gjort seg med FMIC på den ja, samt fjerna pusseren på bakruta;) Fordelen med masse overtid er jo at det blir mye deler til bilen da:thumb

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på lek i skien :D Men ikke nå til helga :P Blir ikke så alt for mye deler til bilen at det gjør noe med 52,5kr i timen akkurat (lærlinglønn), hehe...

 

Men skulle ikke du sette bodykit osv. på bilen da Ole henri ? Har fulgt litt med på prosjekt tråden din på gb.no forumet vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
Jeg er med på lek i skien :D Men ikke nå til helga :P Blir ikke så alt for mye deler til bilen at det gjør noe med 52,5kr i timen akkurat (lærlinglønn), hehe...

 

Men skulle ikke du sette bodykit osv. på bilen da Ole henri ? Har fulgt litt med på prosjekt tråden din på gb.no forumet vettu ;)

 

ohoy her har ikke jeg fulgt med :P

Får gi deg ett sent svar da hehe ;P

 

Nei som du sikkert vet hvis du som du sier har fulgt med så blir det ikke noe kit, ikke råd til slike ting nå. Kjøpte leilighet i stedet, så lite penger til overs ;P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, lenge siden det var noe liv her ja :P Ja, fikk med meg at du hadde handlet leilighet. Grattis med det! :) Men selv om det ikke blir så mye penger til overs er det digg med egen kåk da ;) hehe

 

Eclipse-GS: Du har Pm.

 

Margido: Artig å høre :)

 

Siden det bare ligger gamle bilder av bilen her så slenger jeg ut et temlig nytt et. Men fortsatt en del jeg skal fikse før den er ferdig for iår ;)

 

eclipsevinge2038.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

jo takk for det! Ja, det kan stemme det. Prøver vell egentlig ikke å følge noen f&f stil men :P Bygger den bare slik jeg liker den, men er jo en del som gjenstår før jeg synes den er helt 100 :)

 

Ser ut som at du har en pen GST også, har du en tråd eller noe av den ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kul den der Pentagon :) Men var ikke helt fan av stripene da. Hva er planene med den ? Egentlig så er min under knivien stadig :P Men slik står den atm:

 

eclipseny049.jpg

eclipselykter011.jpg

eclipseny030.jpg

 

Nettopp bytta baklykter, endestuss, fjerna pusser bak, lakkert en del og bytta til svart netting.

 

Planene vidre er nye 19" felger, carbon f1 speil og nye frontlykter :)

 

Hyggelig å høre det, 900i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår