Gå til innhold

Black Quattro

Ranger emnet


P.S.P

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Pen bil og pene forandringer, eneste jeg ikke liker er sota baklykter (ble litt overkill med sota ruter, svart bil og sota lykter, skulle hatt noe som brøt litt), men det er jo bare rare meg;)

 

Men du var fornøyd med quattroco?

Vurderer selv å kjøpe linselykter og hvite side-frontblink til min quattro...

Brukte de lang tid på å sende?

 

Lykke til videre!

Ps. kommer til å bli pent med B4-front;)

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil og pene forandringer, eneste jeg ikke liker er sota baklykter (ble litt overkill med sota ruter, svart bil og sota lykter, skulle hatt noe som brøt litt), men det er jo bare rare meg;)

 

Men du var fornøyd med quattroco?

Vurderer selv å kjøpe linselykter og hvite side-frontblink til min quattro...

Brukte de lang tid på å sende?

 

Lykke til videre!

Ps. kommer til å bli pent med B4-front;)

 

Vurderer å kjøpe hvitebaklys for å matche resten av lyktene men trur ikke det blir noe særlig pent det heller..

Så jeg trur kansje jeg kjøper helrøde baklykter da lyktene jeg har nu er sprukket litt her og der :P

(Mørk audi med hvite lykter : bilde1 / bilde2)

Så hvis noen har bilde av en mørk/svart audi med helrøde baklykter hadde det vært fint.

 

Quattroco ja.. Helt fenomenal kundeservice men du må ta i betraktning at han reiser ofte til tyskland for å se/hente biler så kan ta et par dager å få svar men som oftest svarer han innen neste dag og servicen han gir er helt eksemplarisk :)

Er storfornøyd, når jeg fikk felgene la jeg merke til noen stygge merker i mellom eikene så jeg sendte mail til han ang. det så han sa at det var mulig at det var gummi rester etter at han monterte dekkene og hvis det ikke gikk vekk skulle jeg få ny felg! :)

 

Leverings tiden var helt ok.. han sendte felgene den 19sept. og jeg hentet 3 av dem ut den 24. mens den siste ble sendt via oslo så det tok en dag ekstra men fikk hentet den ut dagen etterpå.

Det var posten som hadde rotet.

/ Audi 90 2.3E Quattro \

 

Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel de fikk ikke justert noe som helst på firehjulskontrollen pga mye rust så nå blir bilen parkert en stund og planlegger å ta en liten overhaling.

 

Styrestag med komplett styreledd (Originale)

Bremse skiver (Foran og Bak, Originale)

Bremse klosser (Foran og Bak, Originale)

Registerreim (Original)

Ventilløftere (Original)

Trimkam (ennå ikke bestemt)

Div. oljer og filtre

/ Audi 90 2.3E Quattro \

 

Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt offtopic men ganske artig egentlig..

 

Siden bilen står for tiden pga. feil hjustilling og mangel på deler så bestemte jeg meg for å tukle litt med bilen.

Så jeg tok Haynes boken med meg å gikk ut i bilen for å skru av midtkonsollen (den mellom setene og rundt girspaken)

Når jeg da skulle drege ut den biten som dekker girspaken fikk jeg øye på noe som ikke skulle være der i det hele tatt.

Det lå faktisk en uåpnet tysk Marlboro 20pakning som var dekket av støv helt innerst i kroken der.

tyskmarlboro.jpg

(børstet av støvet da)

 

Kan ikke være mye sunnt å røyke denne.. Da bilen ble importert fra tyskland i 2003 (kan være at han har vært i tyskland å smuglet med seg litt mer enn lovlig og glemt av en pakke).

Men den høres sinnsykt tørr ut når jeg klemmer på pakken :P

/ Audi 90 2.3E Quattro \

 

Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk rett etter jeg hadde kjøpt felgene fikk jeg tilbud om en S2 ABY motor men da var jeg jo allerede blakk men jeg får se hva tiden bringer :)

Skal nu først bli ferdig med det jeg holder på med nå før jeg begynner med motor :)

/ Audi 90 2.3E Quattro \

 

Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår