Gå til innhold

Endelig fått bilen min \o/

Ranger emnet


LasseL

Anbefalte innlegg

ja.. lurte litt på rattet jeg og.. likte det ikke med det første.. men er faktisk ikke så værst og kjøre med :)

 

er PA som har tatt den inn ja.. dyr, men er jo dønn orginal da.. kassetspiller og brannsluktningsapperat under førersetet XD

 

og nei.. det skal ikke noe plastikk på denna.. mulig det blir en bitteliten senk.. og ny eksos og chip.. tror det blir alt =)

-Caddy mk1

-Audi s2(ABY) 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. lurte litt på rattet jeg og.. likte det ikke med det første.. men er faktisk ikke så værst og kjøre med :)

 

er PA som har tatt den inn ja.. dyr, men er jo dønn orginal da.. kassetspiller og brannsluktningsapperat under førersetet XD

 

og nei.. det skal ikke noe plastikk på denna.. mulig det blir en bitteliten senk.. og ny eksos og chip.. tror det blir alt =)

 

 

Jepp, så den lå ute for salg, ser meget pen ut!! :)

PM meg om du skal chippe, har en ferdig chippet Hohenester 300Hk styreenhet liggende som du kan testkjøre om du er intr.

Kan oxo hekte på bredbåndslambda, så du ser at det fungerer optimalt.. :)

Lykke til med S2, og pass på lappen... :D

 

RS2 lamper hadde gjort seg + klarglass blinkers!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, så den lå ute for salg, ser meget pen ut!! :)

PM meg om du skal chippe, har en ferdig chippet Hohenester 300Hk styreenhet liggende som du kan testkjøre om du er intr.

Kan oxo hekte på bredbåndslambda, så du ser at det fungerer optimalt.. :)

Lykke til med S2, og pass på lappen... :D

 

RS2 lamper hadde gjort seg + klarglass blinkers!!! :)

 

 

ja.. klarglass blinkere skal på plass.. men rs2 lamper ?

Hørtes dyrt ut XD ang. chipping så planla jeg egentlig og gjøre dette hos TS-racing.. 9000 for chip, lukket dump og åpent filter..

for og bygge eksos anlegg fra turbo skulle de ha 15000.. hvordan høres disse prisene ut ? og er det med sportskat. tro ? .. hmm

 

pleier og kjøpe og montere eksos selv.. men vil ha det gjort ordentlig denne gangen.. tror jeg vil ha denne noen år.. =)

-Caddy mk1

-Audi s2(ABY) 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I starten hadde RS2 også disse gamle lyktene, men etter en liten stund gikk de over på den nye typen linselykter.

Linselyktene ble også levert på S2 Sedan/Coupe/Avant fra -94 og oppover.

Tror ingen B4 80er ble levert med dette orginalt, bare "90-lykter", slike som du har på S2en din nå:)

 

Utrolig pen bil foresten, laser-rot er en fin farge som passer denne bilen utmerket!

Har den gått langt?

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår