Gå til innhold

På tide å få fart på celica forumet...

Ranger emnet


Destro85

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by funkes

 

Det er vents for å få ut luft...(mine er dekket av et varmeteppe da)

Kan ta bilder av de senere i dag hvis du er interessert :)

 

 

Trenger ikke stresse. Bare lurte litt på hva det var. Så de så tydelig på det ene bildet. Men har du en god celica side med facts, tip og tricks og bilder og slikt? Bynner å bli mer og mer hypp på en slik en CS. Turbo skal det ihvertfall være! Og selvfølgelig Toyota. Og da er det jo ikke så mange å velge mellom.

 

Skal ha kompressormotor i corollaen senere og. Av med skilter og alt som er inne foruten 2 stoler og dashbord og så et crommet veltebur.Ren banebil. Skal bli gøy.

96. Volvo 850 stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv har jeg lyst til å bygge banebil ut av den jeg har nå 1986 Celica 2.0 GT som hadde vært moro gjort litt lettere ved å bytte ut diverse karosserideler med kevlar og alle rutene utenom frontruta med plexiglass bytte motor til 3.3 supramotor med twinturbo...

 

og kjøpe meg en CS eller GT4 som jeg skal style opp som f...... og stille ut....

 

og kjøpe en Celica T20 (samme hvordan) som jeg skal style opp litt, bygge anlegg i og sette turbo og litt småstæsj til motorn...

 

dette koster sånn ca xxx.xxx.xxx kr +skatter og avgifter grovt regnet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supramotor kommer til å bli seriøst dyrt, det er i utgangspunktet nemlig ikke plass til en slik motor under panseret for motoren er rett og slett for lang :) I Supra står den på langs mens i Celica står motoren tverrstilt, det er også vanskelig å finne en girkasse som kan passe med dette. Så langt jeg har sett på internasjonale forum har dette blitt diskutert noen ganger og alltid blitt avslått som umulig (med mindre du vinner i lotto kanskje). Og skal du stroke den til 3.3 liter øker jo det også kostnadene ganske betraktelig :)

 

Kjøp deg heller en CS og om du absolutt har behov for større motorvolum kan du jo kjøpe et JUN eller HKS strokerkit til 2.2 liter da :)

- Kristian - Toyota Sportscar Owners Group Norway - http://www.ts-ogn.no -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det står jo koster xxx.xxx.xxx noe som betyr mer penger enn jeg noensinne kommer til å få... det er bare det at det hadde vært kult å eie en såpass unik bil...

 

trodde forresten det ikke var så pes å bygge om motor i denna bilen...

 

var det i denne klassen (t16) supra ble eget merke og ikke like basert på celica som før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår