Gå til innhold

Kjøp av seat leon top sport 4*4

Ranger emnet


Mr.Hansino

Anbefalte innlegg

Har fått tilbud om å kjøpe en seat leon top sport 4*4.

(1.8 liter. 180 hk, men shippet)

 

Er 2000- modell og har gått 99000 km.

Farge: sort

 

Ingen spesielle feil og alt av service og vedlikehold er fulgt opp.

 

Spørsmålet mitt er om noen vil anslå en ca- pris disse bilene ligger på for meg..? Lånt bilen noen ganger nå, og jeg synes den er helt konge å kjøre!:tannløs:

 

Faller bilen mye i verdi, og er det en modell som er lett å selge? (Usikker på hvor lenge jeg evt. kan ha bilen på grunn av mulig oppstart på mer skole.)

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 6 months later...
  • 2 weeks later...

Det går veldig fint det :) Selv om den bare trekker foran under vanlige forhold, så kobler den inn bakhjulene så fort at det knapt merkes at de ikke var med fra begynnelsen av.

 

Er ikke noe problem å få ut rompa på bilen akuratt, er veldig fornøyd med haldex systemet.

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Min Seat Leon 180hk er ikke 4x4, og den eneste gangen jeg føler savnet er på vinterstid for moros skyld.

4x4 er ikke bare positivt på denne bilen;

Den blir tyngre = dårligere aksellerasjon og dårligere drivstofføkonomi.

Haldex tar mye plass = mindre bremser bak

Så med mindre man har tenkt å foreta mye 0-100, eller har tenkt å trimme bilen til over 250hk ser jeg ikke poenget med 4x4.

 

Forøvrig er bilen min til salgs på finn, og jeg har hatt mye tilbakemeldinger på den, så jeg vil ikke si at dette er en tungsolgt bil. Holder seg godt i verdi gjør den også!

Jeg holder fast på at dette er en mye bedre bil enn Golf GTI og A3/TT.

----

2004 Seat Leon Top Sport 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei Naits! Bremser bak på 4x4 er 256mm, på fwd er det 232 eller noe sånn. I tillegg så er bremsene bak ventilerte på 4x4, noe de ikke er på fwd...

 

Når det gjelder disse bilen med 4x4 så er de helt konge! Det er skikkelig leketøy på vinteren. Haldex er det samme som står på S3. Så det er ikke noe problem med kvaliteten.

 

Hvis noen er på utkikk etter en litt spesiell slik bil, så har jeg min ute til salgs på autodb. Kommer sikkert også til å legge ut en link her. Du kan se bilen på linken under.

 

Nrå det kommer til valget mellom 4x4 og fwd så er ikke jeg i tvil. Selv om den er litt tyngre, så tas det uansett igjen på vinterne.

Seat Leon 2001 mod 20VT 4

Bilen: http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår