Gå til innhold

Galaxy eller S-Max


Dalet

Anbefalte innlegg

  • 1 year later...

Lenge sidan du spurte, men i tillfelle andre lurer: Galaxy er best for barnefamilier. Vi gjekk frå nye mondeoen til nye galaxyen og den er heilt fantastisk. Plassen i S-max var ikkje stort større enn i Mondeoen, og som 7-setar er det ingen tvil at Galaxy er best, då ein lovleg kan montere barneseter på 3. seterad, noko ein ikkje kan med S-max.

Ford Galaxy Owners Club http://www.fgoc.co.uk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være fin mot deg, men med et raskt blikk nå så jeg tre gamle tråder du slang inn svar på… Saker som ikke er aktuelle lenger, ihvertfall to av dem.

 

Why?

Skal du absolutt skryte av bilen din så kan du vel lage en egen tråd til den da… Kan godt være god info for andre det, men så får du også samlet i en fin tråd istedenfor å bumpe opp gamle saker.

"Who are you and why should I care?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være fin mot deg, men med et raskt blikk nå så jeg tre gamle tråder du slang inn svar på… Saker som ikke er aktuelle lenger, ihvertfall to av dem.

 

Why?

Skal du absolutt skryte av bilen din så kan du vel lage en egen tråd til den da… Kan godt være god info for andre det, men så får du også samlet i en fin tråd istedenfor å bumpe opp gamle saker.

 

Hei. Ser du er interessert i innlegga mine, ja. Grunnen er at når eg sjølv handla bil, sakna eg info. Ein del trådar endar liksom i ingenting. Ein kan lære mykje av å lese gamle trådar også, og derfor så har eg lagt inn mitt bidrag i aktuelle trådar gamle og nye.

Veldig lei for at det irriterer deg, men ikkje så veldig...

Ford Galaxy Owners Club http://www.fgoc.co.uk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Bilene er jo i bunn og grunn like opp til vinduene, så det blir en prioretering av utseende, plass og ikke minst pris. Forsøk å unngå 125 HK dieselmotor.

 

Hallo.

 

Ser at dette er en gammel tråd, men må bare spør..

Hva er galt med 125HK dieselmotoren?

Jeg har den selv, og den er jo helt konge.. Skikkelig drag og går fint..

 

Takk for svar.

2007 Ford S-Max TDCi Titanium (konebil)

2007 Passat 2,0TDI 4Motion Highline (arbeidsbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår