Gå til innhold

"markedsundersøkelse" vinter/års lagring av bil i hamar området

Ranger emnet


asdas

Anbefalte innlegg

Hei.. Jeg sitter på en del kvadratmeter i hamar området og lurer på evt å bygge dette om til lagerplasser for biler. Og vil derfor høre om det er marked for noe slikt, dette gjelder da hovedsaklig folk fra hamar osv, men er jo selvfølgelig åpent for alle med penger. =)

 

Videre lurer jeg på hva slags fasiliteter folk er interesert i, da vi har muligheten til både å isolere samt legge opp strøm til varmeovn/polering og slike ting.

 

En annen ting er størrelse, hvor stor bør en slik bås være?

Og, hvor lenge folk kan være intereserte i å leie, samt pris =)

 

Alt av spørsmål kan enten postes her eller sendes til meg på pm.

 

 

 

Lurer også på om jeg har truffet rett forum, og kan glatt flytte tråden hvis det ble feil.

 

 

Mvh Even Volckmar Ry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er vel slik at det er laber interesse for slikt no på sommarstida da... Viss du venter til vinteren så veks nok interessen for denne tråden ganske fort. Finst vel gatbilklubber i hamar så kan jo legge ut ein slik tråd på deira forum?

\___\____________/___/

[OO]\_____Y_____/[OO]

\===\__|__|__|__/===/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Når vintern nærmer seg vil det nok bli interesser for dette her! Vi var en gjeng i VACN som lette febrilsk etter mekke/lagringsplass i vinter. Fant noe tilslutt men det passet ikke for alle så er fortsatt noen uten plass.

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være interessert så lenge prisen er brukbar. Det er da snakk om fra..oktober til..april? Hvor hen i Hamar ligger denne plassen? Med tanke på hvilke krav jeg stiller så er det bare at det skal være tørt der og ikke like kaldt inne som det er ute midt på vintern..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår