Gå til innhold

91 Scirocco GT2

Ranger emnet


Mr Bean

Anbefalte innlegg

Denne bilen kjøpte eg for over 3 år siden. Denne er nok et rullende prosjekt siden det er bruksbilen. Eg fant ikke bilde fra med en gang eg hadde kjøpt den, men her har du bilde av den slik den nesten såg ud.

 

På bilde har den FK Coilovers med justerbart høyde og hardhet.

 

IMG_0144-1.jpg

 

IMG_0142.jpg

 

 

Her har eg fjernet gummi listene på dørene og siden.

 

IMG_1929.jpg

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så tenkte eg at eg måtte få montert det Turbo kittet eg har hatt liggande på rommet i mange år. ;) Det er et komplett nytt kitt fra GIK turbo. Det er egentlig til Golf1, så det var noen ting som måtte forandres på. Ellers følgte alt med til og med bruksanvisning. :) Bilen var kjørt ca 200 000 km når eg monterte turbo kittet på bilen.

 

Motoren er nesten orginal er bare topp pakning som er tykkere fra golf 3 cab og diesel bolter i toppen for de er det ikke strekk i.

 

IMG_2372.jpg

Her har eg hjelp av 2 kompiser.

IMG_2378.jpg

IMG_2382.jpg

 

Her er bilde av tillegsdysa.

IMG_2826.jpg

 

Her ser du kor godt turboen ligger gjemt.

IMG_2549.jpg

 

Her har du bilde av turbotimeren som ligger inni askebegeret siden bilen er en røykfribil. ;) Turbo trykksmåleren kommer det en mørksoda pleksiplate forand. Så når tenningen er av ser du den ikke. Med en gang du slår på tenningen lyser det gjennom.

IMG_2827.jpg

Endret av Mr Bean

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg med noen 13" ere men den ble da for låg. Så sko den egentlig har vært enda mer skrudd ner sko det sett godt ud. Kunne ikke senke den mer på grunn av bunnpannen. Det såg for dumt ud og etter min mening ble for små hjul på den bilen. De var og for breie stakk litt utenfor. Felgene var 8x13 et 0 med 175x50x13 dekk.

 

IMG_3121.jpg

 

IMG_3105.jpg

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er litt av det eg og mine hjelpere har holdt på med i de siste fine dagene, felgene kjøpte eg av Dinglevims her på forumet. Eg har bare tatt de sånn noe lunne greie med skruene på slik at eg kunne kjøre med de denne sengen, så får eg skru de fra hverandre neste år. Men det har gått med XX antall timer i pussing og polering. Så måeg bare få handla noen dekk.

2 av de er 7x15 ET 16 (RS070) og 2 er 8x15 ET 18 (RS071).

 

Her er noen bilder glemte å ta bilder før eg begynte på de, men er er noen bilder rett før slutt og nesten i slutten.

 

IMG_3186.jpg

 

IMG_3198.jpg

 

IMG_3278.jpg

 

IMG_3280.jpg

Endret av Mr Bean

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte eg sko dele noen bilder til med Dere. Var på en langtur i helga. Da ble det østlandet og en svipptur til våler på vacn treffet. Hentet og noen deler der oppe og noen på værste. Så bilen fikk kjørt noen kilometer den helga, antallet ble 1900 km.

 

Dette bilde er tatt på våler.

b2037.jpg

 

Her er noen bilder på Eidsvoll.

b2153.jpg

b2156.jpg

b2153.jpg

 

Som sagt så hentet eg mye deler bilen var stapp full. Slik såg det ud.

b2174.jpg

Hadde med meg mye deler til Audi50 en, Sciroccoen og til Jettaen.

 

Her er fangerene eg hadde med meg til Sciroccoen.

b2301.jpg

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår